Buzás Ferenc. Az agrártermelők új szerepe a vertikális marketingcsatornákon. (2006) Megjelent: Az agrárinnovációtól a társadalmi aszimmetriákig pp. 151-158
[Idézéskapcsolat:24236226]

Rekordtípus
Citation
MTMT azonosító
24236226
Státusz
Nyilvános
Nyilvános
Igen
Megjegyzés
Hivatkozás a 153. oldalon.
Aktív cédulák
0
Régi időbélyeg
2014-10-27T11:47:24.000+0000
Törölt
Nem
Régi azonosító
14236226
Utolsó módosítás
2014-10-27T11:47:24.000+0000
Létrehozás dátuma
2014-10-10T14:30:28.000+0000
Közlemény
Lehota József. Multinacionális cégek működési sajátosságai a magyar élelmiszergazdaságban. (1998) GAZDÁLKODÁS 0046-5518 42 2 29-37
Közlemény MTMT azonosítója
1014703
Kapcsolódó cikk
Buzás Ferenc. Az agrártermelők új szerepe a vertikális marketingcsatornákon. (2006) Megjelent: Az agrárinnovációtól a társadalmi aszimmetriákig pp. 151-158
Idézőközlemény MTMT azonosítója
24236226
Eredet
kézi felvitel
Független
Igen
Független OK
Link
/api/citation/24236226
Címke
Buzás Ferenc. Az agrártermelők új szerepe a vertikális marketingcsatornákon. (2006) Megjelent: Az agrárinnovációtól a társadalmi aszimmetriákig pp. 151-158
2020-09-29 23:45