Gergely Éva. Consumer attitudes, motivations and misbelives relating to organic foods. (2013) ÉLELMISZER, TÁPLÁLKOZÁS ÉS MARKETING 1786-3422 9 2 33-37
[Idézéskapcsolat:24212015]

Rekordtípus
Citation
MTMT azonosító
24212015
Státusz
Nyilvános
Nyilvános
Igen
Megjegyzés
hivatkozás a 34. oldalon található
Aktív cédulák
0
Régi időbélyeg
2015-03-24T16:19:57.000+0000
Törölt
Nem
Régi azonosító
14212015
Utolsó módosítás
2015-03-24T16:19:57.000+0000
Létrehozás dátuma
2014-09-26T08:57:03.000+0000
Közlemény
Lehota József. Az ökológiai mezőgazdaság termékeinek export- és hazai piaci helyzete,: Környezetbarát mezőgazdálkodás. (1999) Megjelent: Az ökológiai mezőgazdaság termékeinek export- és hazai piaci helyzete, Környezetbarát mezőgazdálkodás pp. 91-107
Közlemény MTMT azonosítója
1158688
Kapcsolódó cikk
Gergely Éva. Consumer attitudes, motivations and misbelives relating to organic foods. (2013) ÉLELMISZER, TÁPLÁLKOZÁS ÉS MARKETING 1786-3422 9 2 33-37
Idézőközlemény MTMT azonosítója
24212015
Eredet
kézi felvitel
Független
Igen
Független OK
Link
/api/citation/24212015
Címke
Gergely Éva. Consumer attitudes, motivations and misbelives relating to organic foods. (2013) ÉLELMISZER, TÁPLÁLKOZÁS ÉS MARKETING 1786-3422 9 2 33-37
2020-09-22 11:04