Molnár A. The Role of the Communication in Corn-seed Marketing. (1996) Megjelent: The Proceedings of Conference on the EFFECTS of Restructuring on Agriculture and the Environment in the CEEC p. 1
[Idézéskapcsolat:24211872]

Rekordtípus
Citation
MTMT azonosító
24211872
Státusz
Nyilvános
Nyilvános
Igen
Aktív cédulák
0
Régi időbélyeg
2018-09-14T10:01:23.000+0000
Törölt
Nem
Régi azonosító
14211872
Utolsó módosítás
2019-06-01T09:19:03.182+0000
Létrehozás dátuma
2014-09-26T08:51:28.000+0000
Duplumellenőrzés
2019-06-01T09:19:03.249+0000
Utolsó duplumkeresés
2019-06-01T09:19:03.249+0000
Láttamozva
2014-09-26T09:16:37.000+0000
Láttamozó
Ács Renáta (SZIE 4-es admin - INAKTÍV)
Közlemény
Lehota József. Agrármarketing. (1994) ISBN:9638439231
Közlemény MTMT azonosítója
1159948
Kapcsolódó cikk
Molnár A. The Role of the Communication in Corn-seed Marketing. (1996) Megjelent: The Proceedings of Conference on the EFFECTS of Restructuring on Agriculture and the Environment in the CEEC p. 1
Idézőközlemény MTMT azonosítója
24211872
Eredet
kézi felvitel
Független
Igen
Független OK
Link
/api/citation/24211872
Címke
Molnár A. The Role of the Communication in Corn-seed Marketing. (1996) Megjelent: The Proceedings of Conference on the EFFECTS of Restructuring on Agriculture and the Environment in the CEEC p. 1
2020-09-29 02:58