Fürediné Kovács. A fenntartható fejlődés és a táplálkozási kultúra közti összhang megteremtését szolgáló értékesítési politika: A bioboltok példáján keresztül. (2006) MARKETING MANAGEMENT 1061-3846 40 4 33-48
[Idézéskapcsolat:24211869]

Rekordtípus
Citation
MTMT azonosító
24211869
Státusz
Nyilvános
Nyilvános
Igen
Aktív cédulák
0
Régi időbélyeg
2018-09-14T10:01:23.000+0000
Törölt
Nem
Régi azonosító
14211869
Utolsó módosítás
2019-06-01T09:19:13.670+0000
Létrehozás dátuma
2014-09-26T08:51:28.000+0000
Duplumellenőrzés
2020-02-18T10:01:30.438+0000
Utolsó duplumkeresés
2020-02-18T10:01:30.438+0000
Láttamozva
2014-09-26T09:16:37.000+0000
Láttamozó
Ács Renáta (SZIE 4-es admin - INAKTÍV)
Közlemény
Lehota József. Agrármarketing. (1994) ISBN:9638439231
Közlemény MTMT azonosítója
1159948
Kapcsolódó cikk
Fürediné Kovács A. A fenntartható fejlődés és a táplálkozási kultúra közti összhang megteremtését szolgáló értékesítési politika: A bioboltok példáján keresztül. (2006) MARKETING MANAGEMENT 1061-3846 40 4 33-48
Idézőközlemény MTMT azonosítója
1691267
Eredet
kézi felvitel
Független
Igen
Független OK
Link
/api/citation/24211869
Címke
Fürediné Kovács. A fenntartható fejlődés és a táplálkozási kultúra közti összhang megteremtését szolgáló értékesítési politika: A bioboltok példáján keresztül. (2006) MARKETING MANAGEMENT 1061-3846 40 4 33-48
2020-09-29 23:58