Oláh Izabella et al. A HUNGARIKUMOK SZEREPE A HELYI GAZDASÁGFEJLESZTÉSBEN = THE ROLE OF HUNGARICUM BRAND IN LOCAL ECONOMIC DEVELOPMENT. (2014) Megjelent: Az átalakuló, alkalmazkodó mezőgazdaság és vidék: tanulmányok pp. 1188-1196
[Idézéskapcsolat:24206563]

Rekordtípus
Citation
MTMT azonosító
24206563
Státusz
Nyilvános
Nyilvános
Igen
Aktív cédulák
0
Régi időbélyeg
2018-01-04T09:16:03.000+0000
Törölt
Nem
Régi azonosító
14206563
Utolsó módosítás
2018-01-04T09:16:03.000+0000
Létrehozás dátuma
2014-03-28T10:55:38.000+0000
Duplumellenőrzés
2020-04-17T10:25:10.729+0000
Utolsó duplumkeresés
2020-04-17T10:25:10.729+0000
Láttamozva
2018-01-04T09:16:03.000+0000
Láttamozó
Molnár Szilvia (SZIE 4-es admin)
Közlemény
Guth László et al. Agrárgazdaságtan. (2000) ISBN:9633563194; 9789633563199
Közlemény MTMT azonosítója
1159956
Kapcsolódó cikk
Oláh Izabella et al. A HUNGARIKUMOK SZEREPE A HELYI GAZDASÁGFEJLESZTÉSBEN = THE ROLE OF HUNGARICUM BRAND IN LOCAL ECONOMIC DEVELOPMENT. (2014) Megjelent: Az átalakuló, alkalmazkodó mezőgazdaság és vidék: tanulmányok pp. 1188-1196
Idézőközlemény MTMT azonosítója
2564760
Eredet
kézi felvitel
Független
Igen
Független OK
Nem
Link
/api/citation/24206563
Címke
Oláh Izabella et al. A HUNGARIKUMOK SZEREPE A HELYI GAZDASÁGFEJLESZTÉSBEN = THE ROLE OF HUNGARICUM BRAND IN LOCAL ECONOMIC DEVELOPMENT. (2014) Megjelent: Az átalakuló, alkalmazkodó mezőgazdaság és vidék: tanulmányok pp. 1188-1196
2020-09-30 02:18