{ "labelLang" : "hun", "responseDate" : "2024-03-28 09:12", "content" : { "otype" : "Citation", "mtid" : 24064623, "status" : "APPROVED", "published" : true, "unhandledTickets" : 0, "oldTimestamp" : "2014-09-18T13:59:00.000+0000", "deleted" : false, "oldId" : 14064623, "lastModified" : "2014-09-18T13:59:00.000+0000", "created" : "2014-06-27T18:40:24.000+0000", "lastDuplumOK" : "2020-11-05T10:34:57.589+0000", "lastDuplumSearch" : "2020-11-05T10:34:57.589+0000", "adminApproved" : "2014-07-07T06:48:46.000+0000", "adminApprover" : { "otype" : "Admin", "mtid" : 10036498, "link" : "/api/admin/10036498", "label" : "Vargáné Matolcsi Mária (DE 5, admin)", "familyName" : "Vargáné Matolcsi", "givenName" : "Mária", "published" : true, "oldId" : 10036498, "snippet" : true }, "publication" : { "otype" : "JournalArticle", "mtid" : 2702452, "link" : "/api/publication/2702452", "label" : "Kozma Gábor. A terület marketingje. A városok, államok, nemzetek beruházási, ipari és idegenforgalmi vonzereje (Marketing Places. Amacting Investment, Industry, and Tourism to Cities, States, and Nations). (1994) TÉR ÉS TÁRSADALOM 0237-7683 2062-9923 8 3-4 131-134", "core" : true, "citation" : false, "publicationPending" : false, "type" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 24, "link" : "/api/publicationtype/24", "label" : "Folyóiratcikk", "code" : 24, "otypeName" : "JournalArticle", "listPosition" : 1, "published" : true, "oldId" : 24, "snippet" : true }, "subType" : { "otype" : "SubType", "mtid" : 10000118, "link" : "/api/subtype/10000118", "label" : "Recenzió/kritika (Folyóiratcikk)", "name" : "Recenzió/kritika", "nameEng" : "Review", "docType" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 24, "link" : "/api/publicationtype/24", "label" : "Folyóiratcikk", "code" : 24, "otypeName" : "JournalArticle", "listPosition" : 1, "published" : true, "oldId" : 24, "snippet" : true }, "listPosition" : 106, "published" : true, "oldId" : 10000118, "snippet" : true }, "category" : { "otype" : "Category", "mtid" : 1, "link" : "/api/category/1", "label" : "Tudományos", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true }, "languages" : [ { "otype" : "Language", "mtid" : 10001, "link" : "/api/language/10001", "label" : "Magyar", "name" : "Magyar", "nameEng" : "Hungarian", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true } ], "title" : "A terület marketingje. A városok, államok, nemzetek beruházási, ipari és idegenforgalmi vonzereje (Marketing Places. Amacting Investment, Industry, and Tourism to Cities, States, and Nations)", "identifiers" : [ { "otype" : "PublicationIdentifier", "mtid" : 872018, "link" : "/api/publicationidentifier/872018", "label" : "DOI: 10.17649/TET.8.3-4.2917", "source" : { "otype" : "PlainSource", "mtid" : 6, "link" : "/api/publicationsource/6", "label" : "DOI", "type" : { "otype" : "PublicationSourceType", "mtid" : 10001, "link" : "/api/publicationsourcetype/10001", "label" : "DOI", "mayHaveOa" : true, "published" : true, "snippet" : true }, "name" : "DOI", "nameEng" : "DOI", "linkPattern" : "https://doi.org/@@@", "publiclyVisible" : true, "published" : true, "oldId" : 6, "snippet" : true }, "oaType" : "GOLD", "oaFree" : false, "validState" : "IDENTICAL", "idValue" : "10.17649/TET.8.3-4.2917", "published" : false, "oldId" : 1838366, "snippet" : true }, { "otype" : "PublicationIdentifier", "mtid" : 872019, "link" : "/api/publicationidentifier/872019", "label" : "Matarka: 79097", "source" : { "otype" : "PlainSource", "mtid" : 33, "link" : "/api/publicationsource/33", "label" : "Matarka", "type" : { "otype" : "PublicationSourceType", "mtid" : 10003, "link" : "/api/publicationsourcetype/10003", "label" : "Indexelő adatbázis", "mayHaveOa" : false, "published" : true, "snippet" : true }, "name" : "Matarka", "nameEng" : "Matarka", "linkPattern" : "http://www.matarka.hu/egy-kozlemeny-oldala.php?MatarkaID=@@@", "publiclyVisible" : true, "published" : true, "oldId" : 33, "snippet" : true }, "oaFree" : false, "validState" : "NO", "idValue" : "79097", "published" : false, "oldId" : 899938, "snippet" : true } ], "journal" : { "otype" : "Journal", "mtid" : 39908, "link" : "/api/journal/39908", "label" : "TÉR ÉS TÁRSADALOM 0237-7683 2062-9923", "pIssn" : "0237-7683", "eIssn" : "2062-9923", "reviewType" : "REVIEWED", "noIF" : true, "sciIndexed" : true, "scopusIndexed" : false, "lang" : "FOREIGN_AND_HUNGARIAN", "hungarian" : true, "published" : true, "oldId" : 39908, "snippet" : true }, "volume" : "8", "issue" : "3-4", "publishedAt" : [ ], "pageLength" : 4, "publishedYear" : 1994, "foreignEdition" : false, "foreignLanguage" : false, "fullPublication" : true, "conferencePublication" : false, "oaLink" : "https://doi.org/10.17649%2FTET.8.3-4.2917", "published" : true, "oldId" : 2702452, "snippet" : true }, "publicationMtid" : 2702452, "related" : { "otype" : "BookChapter", "mtid" : 2049606, "link" : "/api/publication/2049606", "label" : "Szabó G. Területi márkák Baranya és a Dél-Dunántúl turizmusában. (2006) Megjelent: Desztináció-építés és -menedzsment pp. 60-91", "core" : true, "citation" : true, "publicationPending" : false, "type" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 25, "link" : "/api/publicationtype/25", "label" : "Könyvrészlet", "code" : 25, "otypeName" : "BookChapter", "listPosition" : 2, "published" : true, "oldId" : 25, "snippet" : true }, "subType" : { "otype" : "SubType", "mtid" : 10000303, "link" : "/api/subtype/10000303", "label" : "Szaktanulmány (Könyvrészlet)", "name" : "Szaktanulmány", "nameEng" : "Study", "docType" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 25, "link" : "/api/publicationtype/25", "label" : "Könyvrészlet", "code" : 25, "otypeName" : "BookChapter", "listPosition" : 2, "published" : true, "oldId" : 25, "snippet" : true }, "listPosition" : 219, "published" : true, "oldId" : 10000303, "snippet" : true }, "category" : { "otype" : "Category", "mtid" : 1, "link" : "/api/category/1", "label" : "Tudományos", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true }, "languages" : [ { "otype" : "Language", "mtid" : 10001, "link" : "/api/language/10001", "label" : "Magyar", "name" : "Magyar", "nameEng" : "Hungarian", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true } ], "title" : "Területi márkák Baranya és a Dél-Dunántúl turizmusában", "identifiers" : [ { "otype" : "PublicationIdentifier", "mtid" : 7909546, "link" : "/api/publicationidentifier/7909546", "label" : "OSZK: 2573094", "source" : { "otype" : "PlainSource", "mtid" : 29, "link" : "/api/publicationsource/29", "label" : "OSZK", "type" : { "otype" : "PublicationSourceType", "mtid" : 10005, "link" : "/api/publicationsourcetype/10005", "label" : "Könyvtári katalógus", "mayHaveOa" : false, "published" : true, "snippet" : true }, "name" : "OSZK", "linkPattern" : "http://link.oszk.hu/libriurl.php?LN=hu&DB=OSZK&SRY=an&SRE=@@@", "publiclyVisible" : true, "published" : true, "oldId" : 29, "snippet" : true }, "validState" : "NO", "idValue" : "2573094", "published" : false, "oldId" : 6915587, "snippet" : true } ], "publishedAt" : [ ], "pageLength" : 32, "publishedYear" : 2006, "foreignEdition" : false, "foreignLanguage" : false, "fullPublication" : true, "conferencePublication" : false, "published" : true, "oldId" : 2049606, "snippet" : true }, "relatedMtid" : 2049606, "source" : "kézi felvitel", "externalCitation" : true, "externalCitationOK" : false, "mentionCount" : 1, "link" : "/api/citation/24064623", "label" : "Szabó G. Területi márkák Baranya és a Dél-Dunántúl turizmusában. (2006) Megjelent: Desztináció-építés és -menedzsment pp. 60-91", "template" : "