Dunay A et al. Improving competitiveness by strengthening market orientation: Case study of a Hungarian wine producing company. (2014) Megjelent: New Trends in Management in the 21st Century pp. 257-270
[Idézéskapcsolat:23873843]

Rekordtípus
Citation
MTMT azonosító
23873843
Státusz
Nyilvános
Nyilvános
Igen
Megjegyzés
Hivatkozás a 259. oldalon.
Aktív cédulák
0
Régi időbélyeg
2016-04-07T16:04:51.000+0000
Törölt
Nem
Régi azonosító
13873843
Utolsó módosítás
2018-11-28T10:57:59.872+0000
Létrehozás dátuma
2014-06-15T22:20:02.000+0000
Duplumellenőrzés
2020-02-19T09:15:02.985+0000
Utolsó duplumkeresés
2020-02-19T09:15:02.985+0000
Láttamozva
2016-04-07T16:04:51.000+0000
Láttamozó
Molnár Szilvia (SZIE 4-es admin)
Közlemény
Illés B et al. A piaci orientáció összetevői és mérése a mezőgazdasági vállalkozásokban. (1999) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 33 3-4 69-73
Közlemény MTMT azonosítója
1657958
Kapcsolódó cikk
Dunay A et al. Improving competitiveness by strengthening market orientation: Case study of a Hungarian wine producing company. (2014) Megjelent: New Trends in Management in the 21st Century pp. 257-270
Idézőközlemény MTMT azonosítója
2603002
Eredet
kézi felvitel
Független
Igen
Független OK
Link
/api/citation/23873843
Címke
Dunay A et al. Improving competitiveness by strengthening market orientation: Case study of a Hungarian wine producing company. (2014) Megjelent: New Trends in Management in the 21st Century pp. 257-270
2020-09-29 22:43