François Durrieu et al. Market Orientation of the French and Hungarian Small and Medium Sized Vineries. (2006) Megjelent: 3rd International Wine Business Research Conference pp. 1-21
[Idézéskapcsolat:23814795]

Rekordtípus
Citation
MTMT azonosító
23814795
Státusz
Nyilvános
Nyilvános
Igen
Aktív cédulák
0
Régi időbélyeg
2016-04-07T16:04:51.000+0000
Törölt
Nem
Régi azonosító
13814795
Utolsó módosítás
2019-01-07T12:24:02.982+0000
Létrehozás dátuma
2014-05-01T14:24:43.000+0000
Duplumellenőrzés
2020-02-19T09:15:02.943+0000
Utolsó duplumkeresés
2020-02-19T09:15:02.943+0000
Közlemény
Illés B et al. A piaci orientáció összetevői és mérése a mezőgazdasági vállalkozásokban. (1999) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 33 3-4 69-73
Közlemény MTMT azonosítója
1657958
Kapcsolódó cikk
François Durrieu et al. Market Orientation of the French and Hungarian Small and Medium Sized Vineries. (2006) Megjelent: 3rd International Wine Business Research Conference pp. 1-21
Idézőközlemény MTMT azonosítója
23814795
Eredet
kézi felvitel
Független
Igen
Független OK
oldal
p. 6.
Link
/api/citation/23814795
Címke
François Durrieu et al. Market Orientation of the French and Hungarian Small and Medium Sized Vineries. (2006) Megjelent: 3rd International Wine Business Research Conference pp. 1-21
2020-10-02 01:48