L Esbjerg. Retail and Wholesale Buying Behaviour for two Different Food Products in the Eastern European Countries, MAPP-Centre for Market Surveillance. (1999)
[Idézéskapcsolat:23798499]

Rekordtípus
Citation
MTMT azonosító
23798499
Státusz
Nyilvános
Nyilvános
Igen
Aktív cédulák
0
Régi időbélyeg
2018-09-14T10:21:05.000+0000
Törölt
Nem
Régi azonosító
13798499
Utolsó módosítás
2018-10-19T19:14:07.560+0000
Létrehozás dátuma
2014-04-22T11:36:41.000+0000
Láttamozva
2014-04-22T11:39:42.000+0000
Láttamozó
Ács Renáta (SZIE admin 5 INAKTÍV)
Közlemény
József Lehota. Characteristics of Agricultural Marketing in Hungary During the Formation of Market Economy. (1993) Megjelent: Food and Agribusiness Marketing in Europe pp. 179-195
Közlemény MTMT azonosítója
2576166
Kapcsolódó cikk
L Esbjerg et al. Retail and Wholesale Buying Behaviour for two Different Food Products in the Eastern European Countries, MAPP-Centre for Market Surveillance. (1999)
Idézőközlemény MTMT azonosítója
23798500
Eredet
kézi felvitel
Független
Igen
Független OK
Nem
Link
/api/citation/23798499
Címke
L Esbjerg. Retail and Wholesale Buying Behaviour for two Different Food Products in the Eastern European Countries, MAPP-Centre for Market Surveillance. (1999)
2020-09-26 21:26