{ "labelLang" : "hun", "responseDate" : "2024-03-28 17:15", "content" : { "otype" : "Citation", "mtid" : 23528324, "status" : "VALIDATED", "published" : true, "unhandledTickets" : 0, "oldTimestamp" : "2015-03-24T15:58:14.000+0000", "deleted" : false, "oldId" : 13528324, "lastModified" : "2020-12-19T22:09:03.437+0000", "created" : "2013-12-28T22:43:18.000+0000", "lastDuplumOK" : "2020-12-19T22:09:03.461+0000", "lastDuplumSearch" : "2020-12-19T22:09:03.461+0000", "adminApproved" : "2014-01-20T12:56:39.000+0000", "adminApprover" : { "otype" : "Admin", "mtid" : 10014930, "link" : "/api/admin/10014930", "label" : "Kusztor Éva (POLT admin)", "familyName" : "Kusztor", "givenName" : "Éva", "published" : true, "oldId" : 10014930, "snippet" : true }, "validated" : "2020-12-19T22:09:03.483+0000", "validator" : { "otype" : "Admin", "mtid" : 10053087, "link" : "/api/admin/10053087", "label" : "Szekér Ildikó (ELTE ÁJK admin 5)", "familyName" : "Szekér", "givenName" : "Ildikó", "published" : true, "oldId" : 10053087, "snippet" : true }, "publication" : { "otype" : "BookChapter", "mtid" : 183515, "link" : "/api/publication/183515", "label" : "Kiss Balázs. Viták és álláspontok a marketing politikára való alkalmazhatóságáró. (2000) Megjelent: Politikai kommunikáció. Szöveggyűjtemény pp. 103-116", "core" : true, "citation" : false, "publicationPending" : false, "type" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 25, "link" : "/api/publicationtype/25", "label" : "Könyvrészlet", "code" : 25, "otypeName" : "BookChapter", "listPosition" : 2, "published" : true, "oldId" : 25, "snippet" : true }, "subType" : { "otype" : "SubType", "mtid" : 10000303, "link" : "/api/subtype/10000303", "label" : "Szaktanulmány (Könyvrészlet)", "name" : "Szaktanulmány", "nameEng" : "Study", "docType" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 25, "link" : "/api/publicationtype/25", "label" : "Könyvrészlet", "code" : 25, "otypeName" : "BookChapter", "listPosition" : 2, "published" : true, "oldId" : 25, "snippet" : true }, "listPosition" : 219, "published" : true, "oldId" : 10000303, "snippet" : true }, "category" : { "otype" : "Category", "mtid" : 1, "link" : "/api/category/1", "label" : "Tudományos", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true }, "languages" : [ { "otype" : "Language", "mtid" : 10001, "link" : "/api/language/10001", "label" : "Magyar", "name" : "Magyar", "nameEng" : "Hungarian", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true } ], "title" : "Viták és álláspontok a marketing politikára való alkalmazhatóságáró", "identifiers" : [ ], "publishedAt" : [ ], "pageLength" : 14, "publishedYear" : 2000, "foreignEdition" : false, "foreignLanguage" : false, "fullPublication" : true, "conferencePublication" : false, "nationalOrigin" : true, "published" : true, "oldId" : 183515, "snippet" : true }, "publicationMtid" : 183515, "related" : { "otype" : "JournalArticle", "mtid" : 2118360, "link" : "/api/publication/2118360", "label" : "Jakusné Harnos Éva. A kereskedelmi és a politikai propaganda nyelvi eszközei. (2005) MAGYAR NYELVŐR 0025-0236 1585-4515 129 4 419-436", "core" : true, "citation" : true, "publicationPending" : false, "type" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 24, "link" : "/api/publicationtype/24", "label" : "Folyóiratcikk", "code" : 24, "otypeName" : "JournalArticle", "listPosition" : 1, "published" : true, "oldId" : 24, "snippet" : true }, "subType" : { "otype" : "SubType", "mtid" : 10000059, "link" : "/api/subtype/10000059", "label" : "Szakcikk (Folyóiratcikk)", "name" : "Szakcikk", "nameEng" : "Article", "docType" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 24, "link" : "/api/publicationtype/24", "label" : "Folyóiratcikk", "code" : 24, "otypeName" : "JournalArticle", "listPosition" : 1, "published" : true, "oldId" : 24, "snippet" : true }, "listPosition" : 101, "published" : true, "oldId" : 10000059, "snippet" : true }, "category" : { "otype" : "Category", "mtid" : 1, "link" : "/api/category/1", "label" : "Tudományos", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true }, "languages" : [ { "otype" : "Language", "mtid" : 10001, "link" : "/api/language/10001", "label" : "Magyar", "name" : "Magyar", "nameEng" : "Hungarian", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true } ], "title" : "A kereskedelmi és a politikai propaganda nyelvi eszközei", "identifiers" : [ { "otype" : "PublicationIdentifier", "mtid" : 591622, "link" : "/api/publicationidentifier/591622", "label" : "Teljes dokumentum: http://epa.oszk.hu/00100/00188/00040/pdf/129402.pdf", "source" : { "otype" : "PlainSource", "mtid" : 39, "link" : "/api/publicationsource/39", "label" : "Teljes dokumentum", "type" : { "otype" : "PublicationSourceType", "mtid" : 10006, "link" : "/api/publicationsourcetype/10006", "label" : "Link", "mayHaveOa" : true, "published" : true, "snippet" : true }, "name" : "Teljes dokumentum", "linkPattern" : "@@@", "publiclyVisible" : true, "published" : true, "oldId" : 39, "snippet" : true }, "oaFree" : false, "validState" : "IDENTICAL", "idValue" : "http://epa.oszk.hu/00100/00188/00040/pdf/129402.pdf", "published" : false, "oldId" : 1031335, "snippet" : true } ], "journal" : { "otype" : "Journal", "mtid" : 2006661, "link" : "/api/journal/2006661", "label" : "MAGYAR NYELVŐR 0025-0236 1585-4515", "pIssn" : "0025-0236", "eIssn" : "1585-4515", "reviewType" : "REVIEWED", "noIF" : true, "sciIndexed" : false, "scopusIndexed" : true, "lang" : "FOREIGN", "hungarian" : true, "published" : true, "oldId" : 2006661, "snippet" : true }, "volume" : "129", "issue" : "4", "publishedAt" : [ ], "pageLength" : 18, "publishedYear" : 2005, "foreignEdition" : false, "foreignLanguage" : false, "fullPublication" : true, "conferencePublication" : false, "oaLink" : "http://nyelvor.c3.hu/nyr.htm", "published" : true, "oldId" : 2118360, "snippet" : true }, "relatedMtid" : 2118360, "source" : "kézi felvitel", "externalCitation" : true, "externalCitationOK" : null, "mentionCount" : 1, "link" : "/api/citation/23528324", "label" : "Jakusné Harnos Éva. A kereskedelmi és a politikai propaganda nyelvi eszközei. (2005) MAGYAR NYELVŐR 0025-0236 1585-4515 129 4 419-436", "template" : "