Pongrácz Kornélia. Többségi általános iskolások sajátos nevelési igényű gyermekekkel szembeni attitűdjének vizsgálata. (2013) GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESŰLETÉNEK FOLYÓIRATA 0133-1108 41 3 197-207
[Idézéskapcsolat:23367594]

Rekordtípus
Citation
MTMT azonosító
23367594
Státusz
Nyilvános
Nyilvános
Igen
Aktív cédulák
0
Régi időbélyeg
2017-11-15T12:57:20.000+0000
Törölt
Nem
Régi azonosító
13367594
Utolsó módosítás
2018-10-16T12:40:47.665+0000
Létrehozás dátuma
2013-10-08T12:52:40.000+0000
Láttamozva
2014-03-07T11:04:48.000+0000
Láttamozó
Sot Ferenc (ELTE BGGYK admin 5)
Közlemény
Papp Gabriella. Tanulásban akadályozott gyermekek iskolai integrációja a szakemberek közötti kooperáció tükrében. (2002) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 102. 2. 159-178
Közlemény MTMT azonosítója
1797769
Kapcsolódó cikk
Pongrácz Kornélia. Többségi általános iskolások sajátos nevelési igényű gyermekekkel szembeni attitűdjének vizsgálata. (2013) GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESŰLETÉNEK FOLYÓIRATA 0133-1108 41 3 197-207
Idézőközlemény MTMT azonosítója
2336430
Eredet
kézi felvitel
Független
Igen
Független OK
Nem
Link
/api/citation/23367594
Címke
Pongrácz Kornélia. Többségi általános iskolások sajátos nevelési igényű gyermekekkel szembeni attitűdjének vizsgálata. (2013) GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESŰLETÉNEK FOLYÓIRATA 0133-1108 41 3 197-207
2020-09-19 14:19