{ "labelLang" : "hun", "responseDate" : "2024-03-29 16:16", "content" : { "otype" : "Citation", "mtid" : 23358046, "status" : "APPROVED", "published" : true, "unhandledTickets" : 0, "oldTimestamp" : "2015-03-24T15:53:11.000+0000", "deleted" : false, "oldId" : 13358046, "lastRefresh" : "2022-09-20T07:26:33.896+0000", "lastModified" : "2018-10-16T14:24:59.767+0000", "created" : "2013-10-03T08:19:21.000+0000", "lastDuplumOK" : "2021-10-20T14:01:47.765+0000", "lastDuplumSearch" : "2021-10-20T14:01:47.765+0000", "publication" : { "otype" : "JournalArticle", "mtid" : 1388940, "link" : "/api/publication/1388940", "label" : "Hetesi Erzsébet. A minőség, az elégedettség és a lojalitás mérésének problémája szolgáltatásoknál, és azok hatása a jövedelmezőségre. (2003) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 37 5 42-49", "core" : true, "citation" : true, "publicationPending" : false, "type" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 24, "link" : "/api/publicationtype/24", "label" : "Folyóiratcikk", "code" : 24, "otypeName" : "JournalArticle", "listPosition" : 1, "published" : true, "oldId" : 24, "snippet" : true }, "subType" : { "otype" : "SubType", "mtid" : 10000059, "link" : "/api/subtype/10000059", "label" : "Szakcikk (Folyóiratcikk)", "name" : "Szakcikk", "nameEng" : "Article", "docType" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 24, "link" : "/api/publicationtype/24", "label" : "Folyóiratcikk", "code" : 24, "otypeName" : "JournalArticle", "listPosition" : 1, "published" : true, "oldId" : 24, "snippet" : true }, "listPosition" : 101, "published" : true, "oldId" : 10000059, "snippet" : true }, "category" : { "otype" : "Category", "mtid" : 1, "link" : "/api/category/1", "label" : "Tudományos", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true }, "languages" : [ { "otype" : "Language", "mtid" : 10001, "link" : "/api/language/10001", "label" : "Magyar", "name" : "Magyar", "nameEng" : "Hungarian", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true } ], "title" : "A minőség, az elégedettség és a lojalitás mérésének problémája szolgáltatásoknál, és azok hatása a jövedelmezőségre", "identifiers" : [ { "otype" : "PublicationIdentifier", "mtid" : 14763472, "link" : "/api/publicationidentifier/14763472", "label" : "Matarka: 115728", "source" : { "otype" : "PlainSource", "mtid" : 33, "link" : "/api/publicationsource/33", "label" : "Matarka", "type" : { "otype" : "PublicationSourceType", "mtid" : 10003, "link" : "/api/publicationsourcetype/10003", "label" : "Indexelő adatbázis", "mayHaveOa" : false, "published" : true, "snippet" : true }, "name" : "Matarka", "nameEng" : "Matarka", "linkPattern" : "http://www.matarka.hu/egy-kozlemeny-oldala.php?MatarkaID=@@@", "publiclyVisible" : true, "published" : true, "oldId" : 33, "snippet" : true }, "validState" : "NO", "idValue" : "115728", "realUrl" : "http://www.matarka.hu/egy-kozlemeny-oldala.php?MatarkaID=115728", "published" : false, "oldId" : 15702570, "snippet" : true } ], "journal" : { "otype" : "Journal", "mtid" : 2147603, "link" : "/api/journal/2147603", "label" : "MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349", "pIssn" : "1219-0349", "reviewType" : "REVIEWED", "noIF" : true, "sciIndexed" : false, "scopusIndexed" : false, "lang" : "HUNGARIAN", "hungarian" : true, "published" : true, "oldId" : 2147603, "snippet" : true }, "volume" : "37", "issue" : "5", "publishedAt" : [ ], "pageLength" : 8, "publishedYear" : 2003, "foreignEdition" : false, "foreignLanguage" : false, "fullPublication" : true, "conferencePublication" : false, "published" : true, "oldId" : 1388940, "snippet" : true }, "publicationMtid" : 1388940, "related" : { "otype" : "JournalArticle", "mtid" : 23358019, "link" : "/api/publication/23358019", "label" : "Simay Attila Endre. A fogyasztói lojalitás előzményei a magyar mobiltelefonos szolgáltatási piacon-a bizalom szerepe. (2012) VEZETÉSTUDOMÁNY 0133-0179 43 4 48-60", "core" : false, "citation" : true, "publicationPending" : false, "type" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 24, "link" : "/api/publicationtype/24", "label" : "Folyóiratcikk", "code" : 24, "otypeName" : "JournalArticle", "listPosition" : 1, "published" : true, "oldId" : 24, "snippet" : true }, "subType" : { "otype" : "SubType", "mtid" : 10000059, "link" : "/api/subtype/10000059", "label" : "Szakcikk (Folyóiratcikk)", "name" : "Szakcikk", "nameEng" : "Article", "docType" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 24, "link" : "/api/publicationtype/24", "label" : "Folyóiratcikk", "code" : 24, "otypeName" : "JournalArticle", "listPosition" : 1, "published" : true, "oldId" : 24, "snippet" : true }, "listPosition" : 101, "published" : true, "oldId" : 10000059, "snippet" : true }, "category" : { "otype" : "Category", "mtid" : 1, "link" : "/api/category/1", "label" : "Tudományos", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true }, "languages" : [ { "otype" : "Language", "mtid" : 10001, "link" : "/api/language/10001", "label" : "Magyar", "name" : "Magyar", "nameEng" : "Hungarian", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true } ], "title" : "A fogyasztói lojalitás előzményei a magyar mobiltelefonos szolgáltatási piacon-a bizalom szerepe", "identifiers" : [ ], "journal" : { "otype" : "Journal", "mtid" : 1417166, "link" : "/api/journal/1417166", "label" : "VEZETÉSTUDOMÁNY 0133-0179", "pIssn" : "0133-0179", "reviewType" : "REVIEWED", "noIF" : true, "sciIndexed" : false, "scopusIndexed" : false, "lang" : "FOREIGN_AND_HUNGARIAN", "hungarian" : true, "published" : true, "oldId" : 1417166, "snippet" : true }, "volume" : "43", "issue" : "4", "publishedAt" : [ ], "pageLength" : 13, "publishedYear" : 2012, "foreignEdition" : false, "foreignLanguage" : false, "fullPublication" : true, "conferencePublication" : false, "nationalOrigin" : true, "published" : true, "oldId" : 13358019, "snippet" : true }, "relatedMtid" : 23358019, "source" : "kézi felvitel", "externalCitation" : true, "externalCitationOK" : false, "mentionCount" : 1, "link" : "/api/citation/23358046", "label" : "Simay Attila Endre. A fogyasztói lojalitás előzményei a magyar mobiltelefonos szolgáltatási piacon-a bizalom szerepe. (2012) VEZETÉSTUDOMÁNY 0133-0179 43 4 48-60", "template" : "