{ "labelLang" : "hun", "responseDate" : "2024-03-28 16:57", "content" : { "otype" : "Citation", "mtid" : 23279578, "status" : "APPROVED", "published" : true, "comment" : "Hivatkozás a mű 95. oldalán.", "unhandledTickets" : 0, "oldTimestamp" : "2017-05-30T13:39:47.000+0000", "deleted" : false, "oldId" : 13279578, "lastRefresh" : "2023-09-19T21:20:52.319+0000", "lastModified" : "2017-05-30T13:39:47.000+0000", "created" : "2013-09-03T18:19:03.000+0000", "lastDuplumOK" : "2019-07-29T06:34:51.220+0000", "lastDuplumSearch" : "2019-07-29T06:34:51.220+0000", "adminApproved" : "2017-05-30T13:39:47.000+0000", "adminApprover" : { "otype" : "Admin", "mtid" : 10051765, "link" : "/api/admin/10051765", "label" : "Fölkerné Csernyik Rita (PTE 4-es admin)", "familyName" : "Fölkerné Csernyik", "givenName" : "Rita", "published" : true, "oldId" : 10051765, "snippet" : true }, "publication" : { "otype" : "BookChapter", "mtid" : 1428031, "link" : "/api/publication/1428031", "label" : "Szűcs Krisztián et al. Measuring satisfaction in higher education: The case of a Hungarian university. (2002) Megjelent: Marketing in a changing world : scope, opportunities and challenges pp. 1-7", "core" : true, "citation" : false, "publicationPending" : false, "type" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 25, "link" : "/api/publicationtype/25", "label" : "Könyvrészlet", "code" : 25, "otypeName" : "BookChapter", "listPosition" : 2, "published" : true, "oldId" : 25, "snippet" : true }, "subType" : { "otype" : "SubType", "mtid" : 10000312, "link" : "/api/subtype/10000312", "label" : "Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)", "name" : "Konferenciaközlemény", "nameEng" : "Conference paper", "docType" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 25, "link" : "/api/publicationtype/25", "label" : "Könyvrészlet", "code" : 25, "otypeName" : "BookChapter", "listPosition" : 2, "published" : true, "oldId" : 25, "snippet" : true }, "listPosition" : 228, "published" : true, "oldId" : 10000312, "snippet" : true }, "category" : { "otype" : "Category", "mtid" : 1, "link" : "/api/category/1", "label" : "Tudományos", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true }, "languages" : [ { "otype" : "Language", "mtid" : 10002, "link" : "/api/language/10002", "label" : "Angol", "name" : "Angol", "nameEng" : "English", "published" : true, "oldId" : 2, "snippet" : true } ], "title" : "Measuring satisfaction in higher education", "identifiers" : [ ], "publishedAt" : [ ], "pageLength" : 7, "publishedYear" : 2002, "foreignEdition" : true, "foreignLanguage" : true, "fullPublication" : true, "conferencePublication" : true, "nationalOrigin" : true, "published" : true, "oldId" : 1428031, "snippet" : true }, "publicationMtid" : 1428031, "related" : { "otype" : "BookChapter", "mtid" : 1433833, "link" : "/api/publication/1433833", "label" : "Fojtik János. Üzleti fakultások marketingstratégiái kétszintű képzési rendszerben. (2005) Megjelent: A Bologna-folyamat kihívásainak kezelése marketing eszközökkel pp. 91-97", "core" : true, "citation" : true, "publicationPending" : false, "type" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 25, "link" : "/api/publicationtype/25", "label" : "Könyvrészlet", "code" : 25, "otypeName" : "BookChapter", "listPosition" : 2, "published" : true, "oldId" : 25, "snippet" : true }, "subType" : { "otype" : "SubType", "mtid" : 10000312, "link" : "/api/subtype/10000312", "label" : "Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)", "name" : "Konferenciaközlemény", "nameEng" : "Conference paper", "docType" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 25, "link" : "/api/publicationtype/25", "label" : "Könyvrészlet", "code" : 25, "otypeName" : "BookChapter", "listPosition" : 2, "published" : true, "oldId" : 25, "snippet" : true }, "listPosition" : 228, "published" : true, "oldId" : 10000312, "snippet" : true }, "category" : { "otype" : "Category", "mtid" : 1, "link" : "/api/category/1", "label" : "Tudományos", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true }, "languages" : [ { "otype" : "Language", "mtid" : 10001, "link" : "/api/language/10001", "label" : "Magyar", "name" : "Magyar", "nameEng" : "Hungarian", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true } ], "title" : "Üzleti fakultások marketingstratégiái kétszintű képzési rendszerben", "identifiers" : [ ], "publishedAt" : [ ], "pageLength" : 7, "publishedYear" : 2005, "foreignEdition" : false, "foreignLanguage" : false, "fullPublication" : true, "conferencePublication" : true, "nationalOrigin" : true, "published" : true, "oldId" : 1433833, "snippet" : true }, "relatedMtid" : 1433833, "source" : "kézi felvitel", "externalCitation" : true, "externalCitationOK" : null, "mentionCount" : 1, "link" : "/api/citation/23279578", "label" : "Fojtik János. Üzleti fakultások marketingstratégiái kétszintű képzési rendszerben. (2005) Megjelent: A Bologna-folyamat kihívásainak kezelése marketing eszközökkel pp. 91-97", "template" : "