Óhidy Andrea. Der erziehungswissenschaftliche Lifelong Learning-Diskurs: Rezeption der europäischen Reformdiskussion in Deutschland und Ungarn. (2011) ISBN:9783531181134
[Idézéskapcsolat:23133350]

Rekordtípus
Citation
MTMT azonosító
23133350
Státusz
Nyilvános
Nyilvános
Igen
Megjegyzés
16., 19. oldal
Aktív cédulák
0
Régi időbélyeg
2018-09-14T10:08:38.000+0000
Törölt
Nem
Régi azonosító
13133350
Utolsó módosítás
2018-10-12T20:01:41.908+0000
Létrehozás dátuma
2013-05-24T16:38:31.000+0000
Láttamozva
2013-09-23T08:43:27.000+0000
Láttamozó
Kozmáné Sike Emese (DE/BTK/NevMuvTudI admin 5)
Közlemény
Kozma Tamás et al. Ungarn. (2002) Megjelent: Die Schulsysteme Europas pp. 587-602
Közlemény MTMT azonosítója
1330162
Kapcsolódó cikk
Óhidy Andrea. Der erziehungswissenschaftliche Lifelong Learning-Diskurs: Rezeption der europäischen Reformdiskussion in Deutschland und Ungarn. (2011) ISBN:9783531181134
Idézőközlemény MTMT azonosítója
2761278
Eredet
kézi felvitel
Független
Igen
Független OK
Link
/api/citation/23133350
Címke
Óhidy Andrea. Der erziehungswissenschaftliche Lifelong Learning-Diskurs: Rezeption der europäischen Reformdiskussion in Deutschland und Ungarn. (2011) ISBN:9783531181134
2020-09-21 12:07