{ "labelLang" : "hun", "responseDate" : "2024-03-29 08:38", "content" : { "otype" : "Citation", "mtid" : 23052347, "status" : "APPROVED", "published" : true, "comment" : "287. oldalon Felhasznált irodalomban", "unhandledTickets" : 0, "oldTimestamp" : "2018-09-14T10:20:40.000+0000", "deleted" : false, "oldId" : 13052347, "lastRefresh" : "2023-09-20T08:30:15.217+0000", "lastModified" : "2018-10-17T17:08:29.029+0000", "created" : "2013-03-25T13:09:18.000+0000", "lastDuplumOK" : "2020-07-19T07:20:54.597+0000", "lastDuplumSearch" : "2020-07-19T07:20:54.597+0000", "adminApproved" : "2014-05-06T13:13:35.000+0000", "adminApprover" : { "otype" : "Admin", "mtid" : 10031731, "link" : "/api/admin/10031731", "label" : "Filó Krisztina (DE ÁJK 5 - INAKTÍV, admin)", "familyName" : "Filó", "givenName" : "Krisztina", "published" : true, "oldId" : 10031731, "snippet" : true }, "publication" : { "otype" : "JournalArticle", "mtid" : 2238061, "link" : "/api/publication/2238061", "label" : "Pribula László. A reklám mint a szerződéskötéshez vezető út speciális esete. (2005) JOGTUDOMÁNYI KÖZLÖNY 0021-7166 60 6 251-256", "core" : true, "citation" : true, "publicationPending" : false, "type" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 24, "link" : "/api/publicationtype/24", "label" : "Folyóiratcikk", "code" : 24, "otypeName" : "JournalArticle", "listPosition" : 1, "published" : true, "oldId" : 24, "snippet" : true }, "subType" : { "otype" : "SubType", "mtid" : 10000059, "link" : "/api/subtype/10000059", "label" : "Szakcikk (Folyóiratcikk)", "name" : "Szakcikk", "nameEng" : "Article", "docType" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 24, "link" : "/api/publicationtype/24", "label" : "Folyóiratcikk", "code" : 24, "otypeName" : "JournalArticle", "listPosition" : 1, "published" : true, "oldId" : 24, "snippet" : true }, "listPosition" : 101, "published" : true, "oldId" : 10000059, "snippet" : true }, "category" : { "otype" : "Category", "mtid" : 1, "link" : "/api/category/1", "label" : "Tudományos", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true }, "languages" : [ { "otype" : "Language", "mtid" : 10001, "link" : "/api/language/10001", "label" : "Magyar", "name" : "Magyar", "nameEng" : "Hungarian", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true } ], "title" : "A reklám mint a szerződéskötéshez vezető út speciális esete", "identifiers" : [ { "otype" : "PublicationIdentifier", "mtid" : 17095330, "link" : "/api/publicationidentifier/17095330", "label" : "DEA: http://hdl.handle.net/2437/132605", "source" : { "otype" : "PlainSource", "mtid" : 38, "link" : "/api/publicationsource/38", "label" : "DEA", "type" : { "otype" : "PublicationSourceType", "mtid" : 10007, "link" : "/api/publicationsourcetype/10007", "label" : "Repozitórium", "mayHaveOa" : true, "published" : true, "snippet" : true }, "name" : "DEA", "linkPattern" : "http://hdl.handle.net/2437/@@@", "publiclyVisible" : true, "published" : true, "oldId" : 38, "snippet" : true }, "validState" : "IDENTICAL", "idValue" : "http://hdl.handle.net/2437/132605", "realUrl" : "http://hdl.handle.net/2437/http://hdl.handle.net/2437/132605", "published" : false, "snippet" : true }, { "otype" : "PublicationIdentifier", "mtid" : 17095329, "link" : "/api/publicationidentifier/17095329", "label" : "Matarka: 216079", "source" : { "otype" : "PlainSource", "mtid" : 33, "link" : "/api/publicationsource/33", "label" : "Matarka", "type" : { "otype" : "PublicationSourceType", "mtid" : 10003, "link" : "/api/publicationsourcetype/10003", "label" : "Indexelő adatbázis", "mayHaveOa" : false, "published" : true, "snippet" : true }, "name" : "Matarka", "nameEng" : "Matarka", "linkPattern" : "http://www.matarka.hu/egy-kozlemeny-oldala.php?MatarkaID=@@@", "publiclyVisible" : true, "published" : true, "oldId" : 33, "snippet" : true }, "validState" : "IDENTICAL", "idValue" : "216079", "realUrl" : "http://www.matarka.hu/egy-kozlemeny-oldala.php?MatarkaID=216079", "published" : false, "snippet" : true } ], "journal" : { "otype" : "Journal", "mtid" : 39753, "link" : "/api/journal/39753", "label" : "JOGTUDOMÁNYI KÖZLÖNY 0021-7166", "pIssn" : "0021-7166", "reviewType" : "REVIEWED", "noIF" : true, "sciIndexed" : false, "scopusIndexed" : false, "lang" : "HUNGARIAN", "hungarian" : true, "published" : true, "oldId" : 39753, "snippet" : true }, "volume" : "60", "issue" : "6", "publishedAt" : [ ], "pageLength" : 6, "publishedYear" : 2005, "foreignEdition" : false, "foreignLanguage" : false, "fullPublication" : true, "conferencePublication" : false, "nationalOrigin" : true, "published" : true, "oldId" : 2238061, "snippet" : true }, "publicationMtid" : 2238061, "related" : { "otype" : "BookChapter", "mtid" : 1957033, "link" : "/api/publication/1957033", "label" : "Pázmándi Kinga. A reklám fogyasztóvédelmi jogi megítélése. (2010) Megjelent: Magyar fogyasztóvédelmi magánjog - európai kitekintéssel pp. 251-287", "core" : true, "citation" : true, "publicationPending" : false, "type" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 25, "link" : "/api/publicationtype/25", "label" : "Könyvrészlet", "code" : 25, "otypeName" : "BookChapter", "listPosition" : 2, "published" : true, "oldId" : 25, "snippet" : true }, "subType" : { "otype" : "SubType", "mtid" : 10000380, "link" : "/api/subtype/10000380", "label" : "Oktatási anyag része (Könyvrészlet)", "name" : "Oktatási anyag része", "nameEng" : "Part of educational material", "docType" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 25, "link" : "/api/publicationtype/25", "label" : "Könyvrészlet", "code" : 25, "otypeName" : "BookChapter", "listPosition" : 2, "published" : true, "oldId" : 25, "snippet" : true }, "listPosition" : 230, "published" : true, "oldId" : 10000380, "snippet" : true }, "category" : { "otype" : "Category", "mtid" : 5, "link" : "/api/category/5", "label" : "Oktatási", "published" : true, "oldId" : 5, "snippet" : true }, "languages" : [ { "otype" : "Language", "mtid" : 10001, "link" : "/api/language/10001", "label" : "Magyar", "name" : "Magyar", "nameEng" : "Hungarian", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true } ], "title" : "A reklám fogyasztóvédelmi jogi megítélése", "identifiers" : [ ], "publishedAt" : [ ], "pageLength" : 37, "publishedYear" : 2010, "foreignEdition" : false, "foreignLanguage" : false, "fullPublication" : false, "conferencePublication" : false, "published" : true, "oldId" : 1957033, "snippet" : true }, "relatedMtid" : 1957033, "source" : "kézi felvitel", "externalCitation" : true, "externalCitationOK" : null, "mentionCount" : 1, "link" : "/api/citation/23052347", "label" : "Pázmándi Kinga. A reklám fogyasztóvédelmi jogi megítélése. (2010) Megjelent: Magyar fogyasztóvédelmi magánjog - európai kitekintéssel pp. 251-287", "template" : "