Tsatsakis AM. Experiences with acute organophosphate poisonings in Crete. (1996) VETERINARY AND HUMAN TOXICOLOGY 0145-6296 38 2 101-107
[Idézéskapcsolat:23052336]

Rekordtípus
Citation
MTMT azonosító
23052336
Státusz
Nyilvános
Nyilvános
Igen
Aktív cédulák
0
Régi időbélyeg
2018-09-14T10:19:55.000+0000
Törölt
Nem
Régi azonosító
13052336
Utolsó módosítás
2018-09-14T10:19:55.000+0000
Létrehozás dátuma
2013-03-25T13:04:37.000+0000
Láttamozva
2014-02-17T12:41:00.000+0000
Láttamozó
Vörösné Riczán Edit (SZTE ÁOK admin5 Népegészségtani Intézet)
Közlemény
Marosi Gy. Dimethoate-induced toxic cardiac failure in the guinea pig.. (1985) ARCHIVES OF TOXICOLOGY 0340-5761 1432-0738 57 142-143
Közlemény MTMT azonosítója
2122149
Kapcsolódó cikk
Tsatsakis AM et al. Experiences with acute organophosphate poisonings in Crete. (1996) VETERINARY AND HUMAN TOXICOLOGY 0145-6296 38 2 101-107
Idézőközlemény MTMT azonosítója
23052336
Eredet
kézi felvitel
Független
Igen
Független OK
Link
/api/citation/23052336
Címke
Tsatsakis AM. Experiences with acute organophosphate poisonings in Crete. (1996) VETERINARY AND HUMAN TOXICOLOGY 0145-6296 38 2 101-107
2020-08-07 18:12