Némethné Tóth. Az inkluzív pedagógia alapjai: Tanulásban akadályozott gyermek a többségi általános iskolában. (2003)
[Idézéskapcsolat:22976780]

Rekordtípus
Citation
MTMT azonosító
22976780
Státusz
Nyilvános
Nyilvános
Igen
Aktív cédulák
0
Régi időbélyeg
2018-09-26T06:52:49.000+0000
Törölt
Nem
Régi azonosító
12976780
Utolsó módosítás
2018-09-26T06:52:49.000+0000
Létrehozás dátuma
2013-02-19T15:58:38.000+0000
Közlemény
Papp Gabriella. Hol tartunk ma?: Információk a tanulásban akadályozott gyermekek integrációjáról. (2001) FEJLESZTŐ PEDAGÓGIA: PEDAGÓGIAI SZAKFOLYÓIRAT 0866-2495 12 4-5 27-34
Közlemény MTMT azonosítója
1797755
Kapcsolódó cikk
Némethné Tóth. Az inkluzív pedagógia alapjai: Tanulásban akadályozott gyermek a többségi általános iskolában. (2003)
Idézőközlemény MTMT azonosítója
22976753
Eredet
kézi felvitel
Független
Igen
Független OK
Nem
Link
/api/citation/22976780
Címke
Némethné Tóth. Az inkluzív pedagógia alapjai: Tanulásban akadályozott gyermek a többségi általános iskolában. (2003)
2020-09-20 00:30