Sajtos László. A vállalati marketingteljesítmény értékelésének többdimenziós megközelítése és alkalmazása a Magyarországon működő vállalatok körében. (2006) VEZETÉSTUDOMÁNY 0133-0179 37 3 18-30
[Idézéskapcsolat:22942363]

Rekordtípus
Citation
MTMT azonosító
22942363
Státusz
Nyilvános
Nyilvános
Igen
Aktív cédulák
0
Régi időbélyeg
2018-09-14T10:20:28.000+0000
Törölt
Nem
Régi azonosító
12942363
Utolsó módosítás
2018-09-14T10:20:28.000+0000
Létrehozás dátuma
2013-02-10T16:21:23.000+0000
Láttamozva
2016-10-26T07:21:27.000+0000
Láttamozó
Demecs Éva (BCE admin 5)
Közlemény
Berács József et al. A privatizáció és a közvetlen külföldi tőkebefektetés hatása a hazai vállalatok marketing tevékenységére 1996-ban: ACE kutatási program /1994-1766-R/ zárótanulmánya. (1997)
Közlemény MTMT azonosítója
2205232
Kapcsolódó cikk
Sajtos László. A vállalati marketingteljesítmény értékelésének többdimenziós megközelítése és alkalmazása a Magyarországon működő vállalatok körében. (2006) VEZETÉSTUDOMÁNY 0133-0179 37 3 18-30
Idézőközlemény MTMT azonosítója
22942363
Eredet
kézi felvitel
Független
Igen
Független OK
Nem
Link
/api/citation/22942363
Címke
Sajtos László. A vállalati marketingteljesítmény értékelésének többdimenziós megközelítése és alkalmazása a Magyarországon működő vállalatok körében. (2006) VEZETÉSTUDOMÁNY 0133-0179 37 3 18-30
2020-08-10 18:34