{ "labelLang" : "hun", "responseDate" : "2024-03-29 01:31", "content" : { "otype" : "Citation", "mtid" : 22942363, "status" : "APPROVED", "published" : true, "unhandledTickets" : 0, "oldTimestamp" : "2018-09-14T10:20:28.000+0000", "deleted" : false, "oldId" : 12942363, "lastRefresh" : "2022-09-20T07:26:34.626+0000", "lastModified" : "2018-09-14T10:20:28.000+0000", "created" : "2013-02-10T16:21:23.000+0000", "adminApproved" : "2016-10-26T07:21:27.000+0000", "adminApprover" : { "otype" : "Admin", "mtid" : 10032012, "link" : "/api/admin/10032012", "label" : "Demecs Éva (BCE admin 5)", "familyName" : "Demecs", "givenName" : "Éva", "published" : true, "oldId" : 10032012, "snippet" : true }, "publication" : { "otype" : "PublicationOther", "mtid" : 2205232, "link" : "/api/publication/2205232", "label" : "Berács József et al. A privatizáció és a közvetlen külföldi tőkebefektetés hatása a hazai vállalatok marketing tevékenységére 1996-ban: ACE kutatási program /1994-1766-R/ zárótanulmánya. (1997)", "core" : true, "citation" : false, "publicationPending" : false, "type" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 29, "link" : "/api/publicationtype/29", "label" : "Egyéb", "code" : 29, "otypeName" : "PublicationOther", "listPosition" : 15, "published" : true, "oldId" : 29, "snippet" : true }, "subType" : { "otype" : "SubType", "mtid" : 10000056, "link" : "/api/subtype/10000056", "label" : "Kutatási jelentés (közzétett) (Egyéb)", "name" : "Kutatási jelentés (közzétett)", "nameEng" : "Technical report (published)", "docType" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 29, "link" : "/api/publicationtype/29", "label" : "Egyéb", "code" : 29, "otypeName" : "PublicationOther", "listPosition" : 15, "published" : true, "oldId" : 29, "snippet" : true }, "listPosition" : 1575, "published" : true, "oldId" : 10000056, "snippet" : true }, "category" : { "otype" : "Category", "mtid" : 1, "link" : "/api/category/1", "label" : "Tudományos", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true }, "languages" : [ { "otype" : "Language", "mtid" : 10001, "link" : "/api/language/10001", "label" : "Magyar", "name" : "Magyar", "nameEng" : "Hungarian", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true } ], "title" : "A privatizáció és a közvetlen külföldi tőkebefektetés hatása a hazai vállalatok marketing tevékenységére 1996-ban", "identifiers" : [ { "otype" : "PublicationIdentifier", "mtid" : 15620757, "link" : "/api/publicationidentifier/15620757", "label" : "BCE katalógus: 350444", "source" : { "otype" : "PlainSource", "mtid" : 75, "link" : "/api/publicationsource/75", "label" : "BCE katalógus", "type" : { "otype" : "PublicationSourceType", "mtid" : 10005, "link" : "/api/publicationsourcetype/10005", "label" : "Könyvtári katalógus", "mayHaveOa" : false, "published" : true, "snippet" : true }, "name" : "BCE katalógus", "nameEng" : "BCE katalógus", "linkPattern" : "https://hunteka.uni-corvinus.hu/record/-/record/BCEKK@@@", "publiclyVisible" : true, "published" : true, "oldId" : 75, "snippet" : true }, "idValue" : "350444", "realUrl" : "https://hunteka.uni-corvinus.hu/record/-/record/BCEKK350444", "published" : true, "snippet" : true } ], "publishedAt" : [ ], "publishedYear" : 1997, "foreignLanguage" : false, "fullPublication" : false, "conferencePublication" : false, "nationalOrigin" : true, "published" : true, "oldId" : 2205232, "snippet" : true }, "publicationMtid" : 2205232, "related" : { "otype" : "JournalArticle", "mtid" : 23779457, "link" : "/api/publication/23779457", "label" : "Sajtos László. A vállalati marketingteljesítmény értékelésének többdimenziós megközelítése és alkalmazása a Magyarországon működő vállalatok körében. (2006) VEZETÉSTUDOMÁNY 0133-0179 37 3 18-30", "core" : false, "citation" : true, "publicationPending" : false, "type" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 24, "link" : "/api/publicationtype/24", "label" : "Folyóiratcikk", "code" : 24, "otypeName" : "JournalArticle", "listPosition" : 1, "published" : true, "oldId" : 24, "snippet" : true }, "subType" : { "otype" : "SubType", "mtid" : 10000059, "link" : "/api/subtype/10000059", "label" : "Szakcikk (Folyóiratcikk)", "name" : "Szakcikk", "nameEng" : "Article", "docType" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 24, "link" : "/api/publicationtype/24", "label" : "Folyóiratcikk", "code" : 24, "otypeName" : "JournalArticle", "listPosition" : 1, "published" : true, "oldId" : 24, "snippet" : true }, "listPosition" : 101, "published" : true, "oldId" : 10000059, "snippet" : true }, "category" : { "otype" : "Category", "mtid" : 1, "link" : "/api/category/1", "label" : "Tudományos", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true }, "languages" : [ { "otype" : "Language", "mtid" : 10001, "link" : "/api/language/10001", "label" : "Magyar", "name" : "Magyar", "nameEng" : "Hungarian", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true } ], "title" : "A vállalati marketingteljesítmény értékelésének többdimenziós megközelítése és alkalmazása a Magyarországon működő vállalatok körében", "identifiers" : [ ], "journal" : { "otype" : "Journal", "mtid" : 1417166, "link" : "/api/journal/1417166", "label" : "VEZETÉSTUDOMÁNY 0133-0179", "pIssn" : "0133-0179", "reviewType" : "REVIEWED", "noIF" : true, "sciIndexed" : false, "scopusIndexed" : false, "lang" : "FOREIGN_AND_HUNGARIAN", "hungarian" : true, "published" : true, "oldId" : 1417166, "snippet" : true }, "volume" : "37", "issue" : "3", "publishedAt" : [ ], "pageLength" : 13, "publishedYear" : 2006, "foreignEdition" : false, "foreignLanguage" : false, "fullPublication" : true, "conferencePublication" : false, "nationalOrigin" : true, "published" : true, "oldId" : 13779457, "snippet" : true }, "relatedMtid" : 23779457, "source" : "kézi felvitel", "externalCitation" : true, "externalCitationOK" : false, "mentionCount" : 1, "link" : "/api/citation/22942363", "label" : "Sajtos László. A vállalati marketingteljesítmény értékelésének többdimenziós megközelítése és alkalmazása a Magyarországon működő vállalatok körében. (2006) VEZETÉSTUDOMÁNY 0133-0179 37 3 18-30", "template" : "