Berke Sz. Fiatalok tejtermék-fogyasztási szokásai és márkapreferenciái Magyarországon. (2002) ÉLELMISZERMARKETING-TUDOMÁNY 1586-6912 2 1-4 9-18
[Citation relation:22923685]

Object type
Citation
Id
22923685
Status
Published
Published
Yes
Unhandled tickets
0
Old Timestamp
2018-09-14T10:10:57.000+0000
Deleted
No
Old Id
12923685
Last modified
2018-09-14T10:10:57.000+0000
Created
2013-02-03T17:03:42.000+0000
Admin approved at
2014-07-24T12:03:41.000+0000
Admin approved by
Zsuzsanna Rábitsné Táltos (BCE admin)
Publication
Papp J. Food consumer types and behavior in Hungary: a survey of food consumers´ attitudes and practical behaviour. (1997) ACTA ALIMENTARIA: AN INTERNATIONAL JOURNAL OF FOOD SCIENCE 0139-3006 1588-2535 26 3 199-217
Publication MTMT ID
1402687
Related
Berke Sz et al. Fiatalok tejtermék-fogyasztási szokásai és márkapreferenciái Magyarországon. (2002) ÉLELMISZERMARKETING-TUDOMÁNY 1586-6912 2 1-4 9-18
Citing publication MTMT ID
22923685
Source
kézi felvitel
External citation
Yes
External citation OK
No
Link
/api/citation/22923685
Label
Berke Sz. Fiatalok tejtermék-fogyasztási szokásai és márkapreferenciái Magyarországon. (2002) ÉLELMISZERMARKETING-TUDOMÁNY 1586-6912 2 1-4 9-18
2020-10-29 02:51