Berke Sz. Fiatalok tejtermék-fogyasztási szokásai és márkapreferenciái Magyarországon. (2002) ÉLELMISZERMARKETING-TUDOMÁNY 1586-6912 2 1-4 9-18
[Idézéskapcsolat:22923685]

Rekordtípus
Citation
MTMT azonosító
22923685
Státusz
Nyilvános
Nyilvános
Igen
Aktív cédulák
0
Régi időbélyeg
2018-09-14T10:10:57.000+0000
Törölt
Nem
Régi azonosító
12923685
Utolsó módosítás
2018-09-14T10:10:57.000+0000
Létrehozás dátuma
2013-02-03T17:03:42.000+0000
Láttamozva
2014-07-24T12:03:41.000+0000
Láttamozó
Rábitsné Táltos Zsuzsanna (BCE admin)
Közlemény
Papp J. Food consumer types and behavior in Hungary: a survey of food consumers´ attitudes and practical behaviour. (1997) ACTA ALIMENTARIA: AN INTERNATIONAL JOURNAL OF FOOD SCIENCE 0139-3006 1588-2535 26 3 199-217
Közlemény MTMT azonosítója
1402687
Kapcsolódó cikk
Berke Sz et al. Fiatalok tejtermék-fogyasztási szokásai és márkapreferenciái Magyarországon. (2002) ÉLELMISZERMARKETING-TUDOMÁNY 1586-6912 2 1-4 9-18
Idézőközlemény MTMT azonosítója
22923685
Eredet
kézi felvitel
Független
Igen
Független OK
Nem
Link
/api/citation/22923685
Címke
Berke Sz. Fiatalok tejtermék-fogyasztási szokásai és márkapreferenciái Magyarországon. (2002) ÉLELMISZERMARKETING-TUDOMÁNY 1586-6912 2 1-4 9-18
2020-09-22 10:10