Horváth Dóra. A termékdesign sajátosságainak szerepe a termékek fogyasztói megítélésében [The role of product design in product related consumer judgements]. (2001)
[Idézéskapcsolat:22914455]

Rekordtípus
Citation
MTMT azonosító
22914455
Státusz
Nyilvános
Nyilvános
Igen
Megjegyzés
Budapesti Corvinus Egyetem, Gazdálkodástani Doktori Iskola
Aktív cédulák
0
Régi időbélyeg
2018-09-14T10:15:44.000+0000
Törölt
Nem
Régi azonosító
12914455
Utolsó módosítás
2018-10-19T17:51:57.819+0000
Létrehozás dátuma
2013-02-01T04:57:17.000+0000
Duplumellenőrzés
2019-07-12T06:39:19.331+0000
Utolsó duplumkeresés
2019-07-12T06:39:19.331+0000
Láttamozva
2015-01-28T15:31:04.000+0000
Láttamozó
Vargáné Nánási Mária (BCE admin 5 - INAKTÍV)
Közlemény
Bauer András et al. Az értékesítési rendszer iparági elemzésének lehetőségei változó környezeti hatások között. (2000) VEZETÉSTUDOMÁNY 0133-0179 31 4 3-7
Közlemény MTMT azonosítója
1778794
Kapcsolódó cikk
Horváth Dóra. A termékdesign sajátosságainak szerepe a termékek fogyasztói megítélésében [The role of product design in product related consumer judgements]. (2001)
Idézőközlemény MTMT azonosítója
2282662
Eredet
kézi felvitel
Független
Igen
Független OK
Link
/api/citation/22914455
Címke
Horváth Dóra. A termékdesign sajátosságainak szerepe a termékek fogyasztói megítélésében [The role of product design in product related consumer judgements]. (2001)
2020-08-10 02:15