Schiffer Cs. „…az értelmét akkor kezdtem látni…” Kooperáció- és konkurenciafolyamatok a befogadó pedagógusok nézőpontjából. (2012) Megjelent: A társadalmi és iskolai integráció feltételrendszere és korlátai pp. 227-262
[Idézéskapcsolat:22792165]

Rekordtípus
Citation
MTMT azonosító
22792165
Státusz
Nyilvános
Nyilvános
Igen
Aktív cédulák
0
Régi időbélyeg
2018-09-14T10:16:00.000+0000
Törölt
Nem
Régi azonosító
12792165
Utolsó módosítás
2018-10-17T17:43:00.943+0000
Létrehozás dátuma
2012-12-20T14:47:43.000+0000
Láttamozva
2014-03-07T11:04:48.000+0000
Láttamozó
Sot Ferenc (ELTE BGGYK admin 5)
Közlemény
Papp Gabriella. Tanulásban akadályozott gyermekek iskolai integrációja a szakemberek közötti kooperáció tükrében. (2002) MAGYAR PEDAGÓGIA 0025-0260 102. 2. 159-178
Közlemény MTMT azonosítója
1797769
Kapcsolódó cikk
Schiffer Cs. „…az értelmét akkor kezdtem látni…” Kooperáció- és konkurenciafolyamatok a befogadó pedagógusok nézőpontjából. (2012) Megjelent: A társadalmi és iskolai integráció feltételrendszere és korlátai pp. 227-262
Idézőközlemény MTMT azonosítója
22792152
Eredet
kézi felvitel
Független
Igen
Független OK
Nem
Link
/api/citation/22792165
Címke
Schiffer Cs. „…az értelmét akkor kezdtem látni…” Kooperáció- és konkurenciafolyamatok a befogadó pedagógusok nézőpontjából. (2012) Megjelent: A társadalmi és iskolai integráció feltételrendszere és korlátai pp. 227-262
2020-09-19 23:04