Majó Zoltán et al. Az elektronikus szolgáltatások térnyerése egy egyetemi esetpélda tükrében. (2009) Megjelent: Szolgáltatások világa pp. 332-343
[Idézéskapcsolat:22463613]

Rekordtípus
Citation
MTMT azonosító
22463613
Státusz
Nyilvános
Nyilvános
Igen
Megjegyzés
Hivatkozás: 333, 334 o.
Aktív cédulák
0
Régi időbélyeg
2018-09-14T10:16:51.000+0000
Törölt
Nem
Régi azonosító
12463613
Utolsó módosítás
2018-09-14T10:16:51.000+0000
Létrehozás dátuma
2012-07-24T09:11:30.000+0000
Duplumellenőrzés
2019-08-30T09:15:12.409+0000
Utolsó duplumkeresés
2019-08-30T09:15:12.409+0000
Láttamozva
2017-12-13T07:50:18.000+0000
Láttamozó
Lőrinczi Erzsébet (BCE admin 5)
Közlemény
Nemeslaki András et al. e-Business: Üzleti modellek. (2004) ISBN:9636221731; 9789636221737
Közlemény MTMT azonosítója
1851227
Kapcsolódó cikk
Majó Zoltán et al. Az elektronikus szolgáltatások térnyerése egy egyetemi esetpélda tükrében. (2009) Megjelent: Szolgáltatások világa pp. 332-343
Idézőközlemény MTMT azonosítója
2431932
Eredet
kézi felvitel
Független
Igen
Független OK
Link
/api/citation/22463613
Címke
Majó Zoltán et al. Az elektronikus szolgáltatások térnyerése egy egyetemi esetpélda tükrében. (2009) Megjelent: Szolgáltatások világa pp. 332-343
2020-09-29 10:50