Mester Csaba. Hogyan válik a CRM a vállalatok versenyképességének meghatározó elemévé?. (2006) VEZETÉSTUDOMÁNY 0133-0179 37 Januári különszám 87-97
[Idézéskapcsolat:22462227]

Rekordtípus
Citation
MTMT azonosító
22462227
Státusz
Nyilvános
Nyilvános
Igen
Aktív cédulák
0
Régi időbélyeg
2018-09-14T10:16:07.000+0000
Törölt
Nem
Régi azonosító
12462227
Utolsó módosítás
2018-09-14T10:16:07.000+0000
Létrehozás dátuma
2012-07-23T13:49:22.000+0000
Láttamozva
2017-12-15T09:35:19.000+0000
Láttamozó
Lőrinczi Erzsébet (BCE admin 5)
Közlemény
Kápolnai András et al. E-business stratégia vállalati felsővezetőknek. (2002) ISBN:9639345741
Közlemény MTMT azonosítója
1805328
Kapcsolódó cikk
Mester Csaba. Hogyan válik a CRM a vállalatok versenyképességének meghatározó elemévé?. (2006) VEZETÉSTUDOMÁNY 0133-0179 37 Januári különszám 87-97
Idézőközlemény MTMT azonosítója
22462227
Eredet
kézi felvitel
Független
Igen
Független OK
Link
/api/citation/22462227
Címke
Mester Csaba. Hogyan válik a CRM a vállalatok versenyképességének meghatározó elemévé?. (2006) VEZETÉSTUDOMÁNY 0133-0179 37 Januári különszám 87-97
2020-09-29 09:59