Mester Csaba. CRM - A vállalati hatékonyságnövelés régi-új eszköze 2. rész. (2005) MAGYAR MINŐSÉG 1416-9576 1789-5510 14 11 14-19
[Idézéskapcsolat:22462219]

Rekordtípus
Citation
MTMT azonosító
22462219
Státusz
Nyilvános
Nyilvános
Igen
Aktív cédulák
0
Régi időbélyeg
2018-09-14T10:16:07.000+0000
Törölt
Nem
Régi azonosító
12462219
Utolsó módosítás
2018-09-14T10:16:07.000+0000
Létrehozás dátuma
2012-07-23T13:46:20.000+0000
Láttamozva
2017-12-15T18:51:58.000+0000
Láttamozó
Lőrinczi Erzsébet (BCE admin 5)
Közlemény
Kápolnai András et al. E-business stratégia vállalati felsővezetőknek. (2002) ISBN:9639345741
Közlemény MTMT azonosítója
1805328
Kapcsolódó cikk
Mester Csaba. CRM - A vállalati hatékonyságnövelés régi-új eszköze 2. rész. (2005) MAGYAR MINŐSÉG 1416-9576 1789-5510 14 11 14-19
Idézőközlemény MTMT azonosítója
22462219
Eredet
kézi felvitel
Független
Igen
Független OK
Link
/api/citation/22462219
Címke
Mester Csaba. CRM - A vállalati hatékonyságnövelés régi-új eszköze 2. rész. (2005) MAGYAR MINŐSÉG 1416-9576 1789-5510 14 11 14-19
2020-09-29 03:11