Zsolnainé Harczi. A hazai elektronikus kiskereskedelem elterjedését befolyásoló tényezők vállalati szempontú elemzése. (2006) Megjelent: A magyar gazdaság versenyképessége pp. 84-98
[Idézéskapcsolat:22460572]

Rekordtípus
Citation
MTMT azonosító
22460572
Státusz
Nyilvános
Nyilvános
Igen
Aktív cédulák
0
Régi időbélyeg
2018-09-14T10:16:07.000+0000
Törölt
Nem
Régi azonosító
12460572
Utolsó módosítás
2018-09-14T10:16:07.000+0000
Létrehozás dátuma
2012-07-20T10:56:40.000+0000
Duplumellenőrzés
2019-09-17T13:22:38.607+0000
Utolsó duplumkeresés
2019-09-17T13:22:38.607+0000
Láttamozva
2017-12-14T15:09:52.000+0000
Láttamozó
Lőrinczi Erzsébet (BCE admin 5)
Közlemény
Kápolnai András et al. E-business stratégia vállalati felsővezetőknek. (2002) ISBN:9639345741
Közlemény MTMT azonosítója
1805328
Kapcsolódó cikk
Zsolnainé Harczi Ildikó. A hazai elektronikus kiskereskedelem elterjedését befolyásoló tényezők vállalati szempontú elemzése. (2006) Megjelent: A magyar gazdaság versenyképessége pp. 84-98
Idézőközlemény MTMT azonosítója
23099982
Eredet
kézi felvitel
Független
Igen
Független OK
Link
/api/citation/22460572
Címke
Zsolnainé Harczi. A hazai elektronikus kiskereskedelem elterjedését befolyásoló tényezők vállalati szempontú elemzése. (2006) Megjelent: A magyar gazdaság versenyképessége pp. 84-98
2020-09-29 03:51