Zsolnainé Harczi. Hazai web-áruházak versenyképességét akadályozó tényezők. (2005) Megjelent: Marketingoktatás és kutatás a változó Európai Unióban pp. 200-209
[Idézéskapcsolat:22460567]

Rekordtípus
Citation
MTMT azonosító
22460567
Státusz
Nyilvános
Nyilvános
Igen
Aktív cédulák
0
Régi időbélyeg
2018-09-14T10:16:07.000+0000
Törölt
Nem
Régi azonosító
12460567
Utolsó módosítás
2018-09-14T10:16:07.000+0000
Létrehozás dátuma
2012-07-20T10:53:34.000+0000
Láttamozva
2017-12-15T18:33:34.000+0000
Láttamozó
Lőrinczi Erzsébet (BCE admin 5)
Közlemény
Kápolnai András et al. E-business stratégia vállalati felsővezetőknek. (2002) ISBN:9639345741
Közlemény MTMT azonosítója
1805328
Kapcsolódó cikk
Zsolnainé Harczi. Hazai web-áruházak versenyképességét akadályozó tényezők. (2005) Megjelent: Marketingoktatás és kutatás a változó Európai Unióban pp. 200-209
Idézőközlemény MTMT azonosítója
22460567
Eredet
kézi felvitel
Független
Igen
Független OK
Link
/api/citation/22460567
Címke
Zsolnainé Harczi. Hazai web-áruházak versenyképességét akadályozó tényezők. (2005) Megjelent: Marketingoktatás és kutatás a változó Európai Unióban pp. 200-209
2020-09-27 12:52