KPMG Hungária. E-commerce as a tool for the Development of SMEs,: Útmutató az elektronikus üzlethez kis és középvállalatok részér. (2004)
[Idézéskapcsolat:22460523]

Rekordtípus
Citation
MTMT azonosító
22460523
Státusz
Nyilvános
Nyilvános
Igen
Megjegyzés
National Agency for Regional Development HU0105-04 KPMG Hungária Kft. 81. oldal
Aktív cédulák
0
Régi időbélyeg
2018-09-14T10:16:07.000+0000
Törölt
Nem
Régi azonosító
12460523
Utolsó módosítás
2018-10-19T19:14:07.560+0000
Létrehozás dátuma
2012-07-20T10:33:36.000+0000
Közlemény
Kápolnai András et al. E-business stratégia vállalati felsővezetőknek. (2002) ISBN:9639345741
Közlemény MTMT azonosítója
1805328
Kapcsolódó cikk
KPMG Hungária. E-commerce as a tool for the Development of SMEs,: Útmutató az elektronikus üzlethez kis és középvállalatok részér. (2004)
Idézőközlemény MTMT azonosítója
22304945
Eredet
kézi felvitel
Független
Igen
Független OK
Link
/api/citation/22460523
Címke
KPMG Hungária. E-commerce as a tool for the Development of SMEs,: Útmutató az elektronikus üzlethez kis és középvállalatok részér. (2004)
2020-09-19 22:53