{ "labelLang" : "eng", "responseDate" : "2024-03-29 15:14", "content" : { "otype" : "Citation", "mtid" : 22304929, "status" : "APPROVED", "published" : true, "comment" : "Hivatkozás a 3. oldalon", "unhandledTickets" : 0, "oldTimestamp" : "2018-09-14T10:17:22.000+0000", "deleted" : false, "oldId" : 12304929, "lastRefresh" : "2022-09-20T06:46:59.421+0000", "lastModified" : "2018-09-14T10:17:22.000+0000", "created" : "2012-05-05T13:33:02.000+0000", "lastDuplumOK" : "2019-11-06T14:26:51.779+0000", "lastDuplumSearch" : "2019-11-06T14:26:51.779+0000", "adminApproved" : "2018-01-15T14:00:45.000+0000", "adminApprover" : { "otype" : "Admin", "mtid" : 10032014, "link" : "/api/admin/10032014", "label" : "Erzsébet Lőrinczi (BCE admin 5)", "familyName" : "Lőrinczi", "givenName" : "Erzsébet", "published" : true, "oldId" : 10032014, "snippet" : true }, "publication" : { "otype" : "JournalArticle", "mtid" : 1891779, "link" : "/api/publication/1891779", "label" : "Nemeslaki András et al. E-business modellek: Stratégiai sikertényezők. (2002) HARVARD BUSINESSMANAGER: KORSZERŰ MENEDZSMENT ELMÉLET ÉS MEGVALÓSÍTÁS 1419-2519 4 2 63-77", "core" : true, "citation" : false, "publicationPending" : false, "type" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 24, "link" : "/api/publicationtype/24", "label" : "Journal Article", "code" : 24, "otypeName" : "JournalArticle", "listPosition" : 1, "published" : true, "oldId" : 24, "snippet" : true }, "subType" : { "otype" : "SubType", "mtid" : 10000059, "link" : "/api/subtype/10000059", "label" : "Article (Journal Article)", "name" : "Szakcikk", "nameEng" : "Article", "docType" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 24, "link" : "/api/publicationtype/24", "label" : "Journal Article", "code" : 24, "otypeName" : "JournalArticle", "listPosition" : 1, "published" : true, "oldId" : 24, "snippet" : true }, "listPosition" : 101, "published" : true, "oldId" : 10000059, "snippet" : true }, "category" : { "otype" : "Category", "mtid" : 1, "link" : "/api/category/1", "label" : "Scientific", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true }, "languages" : [ { "otype" : "Language", "mtid" : 10001, "link" : "/api/language/10001", "label" : "Hungarian", "name" : "Magyar", "nameEng" : "Hungarian", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true } ], "title" : "E-business modellek: Stratégiai sikertényezők", "identifiers" : [ { "otype" : "PublicationIdentifier", "mtid" : 496305, "link" : "/api/publicationidentifier/496305", "label" : "BCE katalógus: 384957", "source" : { "otype" : "PlainSource", "mtid" : 75, "link" : "/api/publicationsource/75", "label" : "BCE katalógus", "type" : { "otype" : "PublicationSourceType", "mtid" : 10005, "link" : "/api/publicationsourcetype/10005", "label" : "Könyvtári katalógus", "mayHaveOa" : false, "published" : true, "snippet" : true }, "name" : "BCE katalógus", "nameEng" : "BCE katalógus", "linkPattern" : "https://hunteka.uni-corvinus.hu/record/-/record/BCEKK@@@", "publiclyVisible" : true, "published" : true, "oldId" : 75, "snippet" : true }, "oaFree" : false, "validState" : "IDENTICAL", "idValue" : "384957", "realUrl" : "https://hunteka.uni-corvinus.hu/record/-/record/BCEKK384957", "published" : false, "oldId" : 1033410, "snippet" : true }, { "otype" : "PublicationIdentifier", "mtid" : 496304, "link" : "/api/publicationidentifier/496304", "label" : "Matarka: 480803", "source" : { "otype" : "PlainSource", "mtid" : 33, "link" : "/api/publicationsource/33", "label" : "Matarka", "type" : { "otype" : "PublicationSourceType", "mtid" : 10003, "link" : "/api/publicationsourcetype/10003", "label" : "Indexelő adatbázis", "mayHaveOa" : false, "published" : true, "snippet" : true }, "name" : "Matarka", "nameEng" : "Matarka", "linkPattern" : "http://www.matarka.hu/egy-kozlemeny-oldala.php?MatarkaID=@@@", "publiclyVisible" : true, "published" : true, "oldId" : 33, "snippet" : true }, "oaFree" : false, "validState" : "IDENTICAL", "idValue" : "480803", "realUrl" : "http://www.matarka.hu/egy-kozlemeny-oldala.php?MatarkaID=480803", "published" : false, "oldId" : 1698292, "snippet" : true } ], "journal" : { "otype" : "Journal", "mtid" : 10014196, "link" : "/api/journal/10014196", "label" : "HARVARD BUSINESSMANAGER: KORSZERŰ MENEDZSMENT ELMÉLET ÉS MEGVALÓSÍTÁS 1419-2519", "pIssn" : "1419-2519", "reviewType" : "REVIEWED", "noIF" : true, "sciIndexed" : false, "scopusIndexed" : false, "lang" : "HUNGARIAN", "hungarian" : true, "published" : true, "oldId" : 10014196, "snippet" : true }, "volume" : "4", "issue" : "2", "publishedAt" : [ ], "pageLength" : 15, "publishedYear" : 2002, "foreignEdition" : false, "foreignLanguage" : false, "fullPublication" : true, "conferencePublication" : false, "nationalOrigin" : true, "published" : true, "oldId" : 1891779, "snippet" : true }, "publicationMtid" : 1891779, "related" : { "otype" : "JournalArticle", "mtid" : 2150988, "link" : "/api/publication/2150988", "label" : "Berács József et al. Az elektronikus kereskedelem és az on-line reklám szerepe és meghatározó tényezői a vállalati működésben. (2002) VEZETÉSTUDOMÁNY 0133-0179 33 11 2-15", "core" : true, "citation" : true, "publicationPending" : false, "type" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 24, "link" : "/api/publicationtype/24", "label" : "Journal Article", "code" : 24, "otypeName" : "JournalArticle", "listPosition" : 1, "published" : true, "oldId" : 24, "snippet" : true }, "subType" : { "otype" : "SubType", "mtid" : 10000059, "link" : "/api/subtype/10000059", "label" : "Article (Journal Article)", "name" : "Szakcikk", "nameEng" : "Article", "docType" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 24, "link" : "/api/publicationtype/24", "label" : "Journal Article", "code" : 24, "otypeName" : "JournalArticle", "listPosition" : 1, "published" : true, "oldId" : 24, "snippet" : true }, "listPosition" : 101, "published" : true, "oldId" : 10000059, "snippet" : true }, "category" : { "otype" : "Category", "mtid" : 1, "link" : "/api/category/1", "label" : "Scientific", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true }, "languages" : [ { "otype" : "Language", "mtid" : 10001, "link" : "/api/language/10001", "label" : "Hungarian", "name" : "Magyar", "nameEng" : "Hungarian", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true } ], "title" : "Az elektronikus kereskedelem és az on-line reklám szerepe és meghatározó tényezői a vállalati működésben", "identifiers" : [ { "otype" : "PublicationIdentifier", "mtid" : 15624364, "link" : "/api/publicationidentifier/15624364", "label" : "Matarka: 75744", "source" : { "otype" : "PlainSource", "mtid" : 33, "link" : "/api/publicationsource/33", "label" : "Matarka", "type" : { "otype" : "PublicationSourceType", "mtid" : 10003, "link" : "/api/publicationsourcetype/10003", "label" : "Indexelő adatbázis", "mayHaveOa" : false, "published" : true, "snippet" : true }, "name" : "Matarka", "nameEng" : "Matarka", "linkPattern" : "http://www.matarka.hu/egy-kozlemeny-oldala.php?MatarkaID=@@@", "publiclyVisible" : true, "published" : true, "oldId" : 33, "snippet" : true }, "idValue" : "75744", "realUrl" : "http://www.matarka.hu/egy-kozlemeny-oldala.php?MatarkaID=75744", "published" : false, "snippet" : true } ], "journal" : { "otype" : "Journal", "mtid" : 1417166, "link" : "/api/journal/1417166", "label" : "VEZETÉSTUDOMÁNY 0133-0179", "pIssn" : "0133-0179", "reviewType" : "REVIEWED", "noIF" : true, "sciIndexed" : false, "scopusIndexed" : false, "lang" : "FOREIGN_AND_HUNGARIAN", "hungarian" : true, "published" : true, "oldId" : 1417166, "snippet" : true }, "volume" : "33", "issue" : "11", "publishedAt" : [ ], "pageLength" : 14, "publishedYear" : 2002, "foreignEdition" : false, "foreignLanguage" : false, "fullPublication" : true, "conferencePublication" : false, "nationalOrigin" : true, "published" : true, "oldId" : 2150988, "snippet" : true }, "relatedMtid" : 2150988, "source" : "kézi felvitel", "externalCitation" : true, "externalCitationOK" : null, "mentionCount" : 1, "link" : "/api/citation/22304929", "label" : "Berács József et al. Az elektronikus kereskedelem és az on-line reklám szerepe és meghatározó tényezői a vállalati működésben. (2002) VEZETÉSTUDOMÁNY 0133-0179 33 11 2-15", "template" : "