Berács József et al. Az elektronikus kereskedelem és az on-line reklám szerepe és meghatározó tényezői a vállalati működésben. (2002) VEZETÉSTUDOMÁNY 0133-0179 33 11 2-15
[Idézéskapcsolat:22304929]

Rekordtípus
Citation
MTMT azonosító
22304929
Státusz
Nyilvános
Nyilvános
Igen
Megjegyzés
Hivatkozás a 3. oldalon
Aktív cédulák
0
Régi időbélyeg
2018-09-14T10:17:22.000+0000
Törölt
Nem
Régi azonosító
12304929
Utolsó módosítás
2018-09-14T10:17:22.000+0000
Létrehozás dátuma
2012-05-05T13:33:02.000+0000
Duplumellenőrzés
2019-11-06T14:26:51.779+0000
Utolsó duplumkeresés
2019-11-06T14:26:51.779+0000
Láttamozva
2018-01-15T14:00:45.000+0000
Láttamozó
Lőrinczi Erzsébet (BCE admin 5)
Közlemény
Nemeslaki András et al. E-business modellek: Stratégiai sikertényezők. (2002) HARVARD BUSINESSMANAGER: KORSZERŰ MENEDZSMENT ELMÉLET ÉS MEGVALÓSÍTÁS 1419-2519 4 2 63-77
Közlemény MTMT azonosítója
1891779
Kapcsolódó cikk
Berács József et al. Az elektronikus kereskedelem és az on-line reklám szerepe és meghatározó tényezői a vállalati működésben. (2002) VEZETÉSTUDOMÁNY 0133-0179 33 11 2-15
Idézőközlemény MTMT azonosítója
2150988
Eredet
kézi felvitel
Független
Igen
Független OK
Link
/api/citation/22304929
Címke
Berács József et al. Az elektronikus kereskedelem és az on-line reklám szerepe és meghatározó tényezői a vállalati működésben. (2002) VEZETÉSTUDOMÁNY 0133-0179 33 11 2-15
2020-09-26 11:39