Zsupanekné Palányi. A tulajdonosi értékelmélet kialakulása, megjelenése a vállalati stratégiaalkotásban és marketingben.. (2007) Megjelent: BGF Tudományos Évkönyv 2006 pp. 121-129
[Idézéskapcsolat:21945844]

Rekordtípus
Citation
MTMT azonosító
21945844
Státusz
Nyilvános
Nyilvános
Igen
Aktív cédulák
0
Régi időbélyeg
2018-09-14T10:13:02.000+0000
Törölt
Nem
Régi azonosító
11945844
Utolsó módosítás
2018-09-14T10:13:02.000+0000
Létrehozás dátuma
2012-02-12T20:02:18.000+0000
Duplumellenőrzés
2019-07-30T10:11:23.999+0000
Utolsó duplumkeresés
2019-07-30T10:11:23.999+0000
Láttamozva
2014-02-26T14:49:42.000+0000
Láttamozó
Pappné Dudás Anita (ME GTK admin 5)
Közlemény
Horváth Ágnes. A vállalati értékteremtés szubjektív tényezői. (2005) E-TUDOMÁNY 1786-6960 3. 1. sz.
Kapcsolódó cikk
Zsupanekné Palányi Ildikó. A tulajdonosi értékelmélet kialakulása, megjelenése a vállalati stratégiaalkotásban és marketingben.. (2007) Megjelent: BGF Tudományos Évkönyv 2006 pp. 121-129
Idézőközlemény MTMT azonosítója
1737246
Eredet
kézi felvitel
Független
Igen
Független OK
Link
/api/citation/21945844
Címke
Zsupanekné Palányi. A tulajdonosi értékelmélet kialakulása, megjelenése a vállalati stratégiaalkotásban és marketingben.. (2007) Megjelent: BGF Tudományos Évkönyv 2006 pp. 121-129
2020-08-03 23:05