{ "labelLang" : "hun", "responseDate" : "2024-03-29 06:25", "content" : { "otype" : "Citation", "mtid" : 21805168, "status" : "APPROVED", "published" : true, "unhandledTickets" : 0, "oldTimestamp" : "2018-09-14T10:06:38.000+0000", "deleted" : false, "oldId" : 11805168, "lastRefresh" : "2023-09-19T04:13:27.671+0000", "lastModified" : "2018-09-14T10:06:38.000+0000", "created" : "2012-01-12T22:42:33.000+0000", "adminApproved" : "2013-11-24T14:08:25.000+0000", "adminApprover" : { "otype" : "Admin", "mtid" : 10034898, "link" : "/api/admin/10034898", "label" : "Gombosné Szabó Sára (KE admin 5)", "familyName" : "Gombosné Szabó", "givenName" : "Sára", "published" : true, "oldId" : 10034898, "snippet" : true }, "publication" : { "otype" : "JournalArticle", "mtid" : 1275361, "link" : "/api/publication/1275361", "label" : "Szakály Zoltán et al. A közösségi marketing hazai anomáliái és lehetőségei a nemzetközi tapasztalatok tükrében.. (2006) GAZDÁLKODÁS 0046-5518 50 2 37-48", "core" : true, "citation" : true, "publicationPending" : false, "type" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 24, "link" : "/api/publicationtype/24", "label" : "Folyóiratcikk", "code" : 24, "otypeName" : "JournalArticle", "listPosition" : 1, "published" : true, "oldId" : 24, "snippet" : true }, "subType" : { "otype" : "SubType", "mtid" : 10000059, "link" : "/api/subtype/10000059", "label" : "Szakcikk (Folyóiratcikk)", "name" : "Szakcikk", "nameEng" : "Article", "docType" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 24, "link" : "/api/publicationtype/24", "label" : "Folyóiratcikk", "code" : 24, "otypeName" : "JournalArticle", "listPosition" : 1, "published" : true, "oldId" : 24, "snippet" : true }, "listPosition" : 101, "published" : true, "oldId" : 10000059, "snippet" : true }, "category" : { "otype" : "Category", "mtid" : 1, "link" : "/api/category/1", "label" : "Tudományos", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true }, "languages" : [ { "otype" : "Language", "mtid" : 10001, "link" : "/api/language/10001", "label" : "Magyar", "name" : "Magyar", "nameEng" : "Hungarian", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true } ], "title" : "A közösségi marketing hazai anomáliái és lehetőségei a nemzetközi tapasztalatok tükrében.", "identifiers" : [ { "otype" : "PublicationIdentifier", "mtid" : 244076, "link" : "/api/publicationidentifier/244076", "label" : "Teljes dokumentum: http://ageconsearch.umn.edu/bitstream/140363/2/Szakaly_Szente_Szigeti_2006_2sz_37_49.pdf", "source" : { "otype" : "PlainSource", "mtid" : 39, "link" : "/api/publicationsource/39", "label" : "Teljes dokumentum", "type" : { "otype" : "PublicationSourceType", "mtid" : 10006, "link" : "/api/publicationsourcetype/10006", "label" : "Link", "mayHaveOa" : true, "published" : true, "snippet" : true }, "name" : "Teljes dokumentum", "linkPattern" : "@@@", "publiclyVisible" : true, "published" : true, "oldId" : 39, "snippet" : true }, "oaFree" : false, "validState" : "IDENTICAL", "idValue" : "http://ageconsearch.umn.edu/bitstream/140363/2/Szakaly_Szente_Szigeti_2006_2sz_37_49.pdf", "realUrl" : "http://ageconsearch.umn.edu/bitstream/140363/2/Szakaly_Szente_Szigeti_2006_2sz_37_49.pdf", "published" : false, "oldId" : 960025, "snippet" : true }, { "otype" : "PublicationIdentifier", "mtid" : 244075, "link" : "/api/publicationidentifier/244075", "label" : "Matarka: 272266", "source" : { "otype" : "PlainSource", "mtid" : 33, "link" : "/api/publicationsource/33", "label" : "Matarka", "type" : { "otype" : "PublicationSourceType", "mtid" : 10003, "link" : "/api/publicationsourcetype/10003", "label" : "Indexelő adatbázis", "mayHaveOa" : false, "published" : true, "snippet" : true }, "name" : "Matarka", "nameEng" : "Matarka", "linkPattern" : "http://www.matarka.hu/egy-kozlemeny-oldala.php?MatarkaID=@@@", "publiclyVisible" : true, "published" : true, "oldId" : 33, "snippet" : true }, "oaFree" : false, "validState" : "IDENTICAL", "idValue" : "272266", "realUrl" : "http://www.matarka.hu/egy-kozlemeny-oldala.php?MatarkaID=272266", "published" : false, "oldId" : 541799, "snippet" : true } ], "journal" : { "otype" : "Journal", "mtid" : 39703, "link" : "/api/journal/39703", "label" : "GAZDÁLKODÁS 0046-5518", "pIssn" : "0046-5518", "reviewType" : "REVIEWED", "noIF" : true, "sciIndexed" : false, "scopusIndexed" : false, "lang" : "HUNGARIAN", "hungarian" : true, "published" : true, "oldId" : 39703, "snippet" : true }, "volume" : "50", "issue" : "2", "publishedAt" : [ ], "pageLength" : 12, "publishedYear" : 2006, "foreignEdition" : false, "foreignLanguage" : false, "fullPublication" : true, "conferencePublication" : false, "nationalOrigin" : false, "published" : true, "oldId" : 1275361, "snippet" : true }, "publicationMtid" : 1275361, "related" : { "otype" : "JournalArticle", "mtid" : 21805168, "link" : "/api/publication/21805168", "label" : "Tóth A. Társadalmi tőke és a közösségi agrármarketing az élelmiszer-gazdaságban.. (2007) GAZDÁLKODÁS 0046-5518 51 2 38-47", "core" : false, "citation" : true, "publicationPending" : false, "type" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 24, "link" : "/api/publicationtype/24", "label" : "Folyóiratcikk", "code" : 24, "otypeName" : "JournalArticle", "listPosition" : 1, "published" : true, "oldId" : 24, "snippet" : true }, "subType" : { "otype" : "SubType", "mtid" : 10000059, "link" : "/api/subtype/10000059", "label" : "Szakcikk (Folyóiratcikk)", "name" : "Szakcikk", "nameEng" : "Article", "docType" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 24, "link" : "/api/publicationtype/24", "label" : "Folyóiratcikk", "code" : 24, "otypeName" : "JournalArticle", "listPosition" : 1, "published" : true, "oldId" : 24, "snippet" : true }, "listPosition" : 101, "published" : true, "oldId" : 10000059, "snippet" : true }, "category" : { "otype" : "Category", "mtid" : 1, "link" : "/api/category/1", "label" : "Tudományos", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true }, "languages" : [ { "otype" : "Language", "mtid" : 10001, "link" : "/api/language/10001", "label" : "Magyar", "name" : "Magyar", "nameEng" : "Hungarian", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true } ], "title" : "Társadalmi tőke és a közösségi agrármarketing az élelmiszer-gazdaságban.", "identifiers" : [ { "otype" : "PublicationIdentifier", "mtid" : 4008941, "link" : "/api/publicationidentifier/4008941", "label" : "Egyéb URL: http://www.gazdalkodas.hu/index.php?l=hu&p=szam&szam_id=3", "source" : { "otype" : "PlainSource", "mtid" : 40, "link" : "/api/publicationsource/40", "label" : "Egyéb URL", "type" : { "otype" : "PublicationSourceType", "mtid" : 10006, "link" : "/api/publicationsourcetype/10006", "label" : "Link", "mayHaveOa" : true, "published" : true, "snippet" : true }, "name" : "Egyéb URL", "nameEng" : "Other URL", "linkPattern" : "@@@", "publiclyVisible" : true, "published" : true, "oldId" : 40, "snippet" : true }, "validState" : "IDENTICAL", "idValue" : "http://www.gazdalkodas.hu/index.php?l=hu&p=szam&szam_id=3", "realUrl" : "http://www.gazdalkodas.hu/index.php?l=hu&p=szam&szam_id=3", "published" : false, "oldId" : 4510303, "snippet" : true }, { "otype" : "PublicationIdentifier", "mtid" : 4008940, "link" : "/api/publicationidentifier/4008940", "label" : "Matarka: 405282", "source" : { "otype" : "PlainSource", "mtid" : 33, "link" : "/api/publicationsource/33", "label" : "Matarka", "type" : { "otype" : "PublicationSourceType", "mtid" : 10003, "link" : "/api/publicationsourcetype/10003", "label" : "Indexelő adatbázis", "mayHaveOa" : false, "published" : true, "snippet" : true }, "name" : "Matarka", "nameEng" : "Matarka", "linkPattern" : "http://www.matarka.hu/egy-kozlemeny-oldala.php?MatarkaID=@@@", "publiclyVisible" : true, "published" : true, "oldId" : 33, "snippet" : true }, "validState" : "IDENTICAL", "idValue" : "405282", "realUrl" : "http://www.matarka.hu/egy-kozlemeny-oldala.php?MatarkaID=405282", "published" : false, "oldId" : 4511926, "snippet" : true } ], "journal" : { "otype" : "Journal", "mtid" : 39703, "link" : "/api/journal/39703", "label" : "GAZDÁLKODÁS 0046-5518", "pIssn" : "0046-5518", "reviewType" : "REVIEWED", "noIF" : true, "sciIndexed" : false, "scopusIndexed" : false, "lang" : "HUNGARIAN", "hungarian" : true, "published" : true, "oldId" : 39703, "snippet" : true }, "volume" : "51", "issue" : "2", "publishedAt" : [ ], "pageLength" : 10, "publishedYear" : 2007, "foreignEdition" : false, "foreignLanguage" : false, "fullPublication" : true, "conferencePublication" : false, "nationalOrigin" : true, "published" : true, "oldId" : 11805168, "snippet" : true }, "relatedMtid" : 21805168, "source" : "kézi felvitel", "externalCitation" : true, "externalCitationOK" : null, "mentionCount" : 1, "link" : "/api/citation/21805168", "label" : "Tóth A. Társadalmi tőke és a közösségi agrármarketing az élelmiszer-gazdaságban.. (2007) GAZDÁLKODÁS 0046-5518 51 2 38-47", "template" : "