Gyulavári Tamás. E-business szerepe a vevői, fogyasztói kapcsolatokban. (2005) In: A vállalatközi kapcsolatok elemzése, a vállalatközi kapcsolatok egyes területein pp. 47-63
[Citation relation:21792166]

Object type
Citation
Id
21792166
Status
Published
Published
Yes
Unhandled tickets
0
Old Timestamp
2018-09-14T10:16:07.000+0000
Deleted
No
Old Id
11792166
Last modified
2018-09-14T10:16:07.000+0000
Created
2012-01-08T07:29:55.000+0000
Admin approved at
2017-12-14T11:24:04.000+0000
Admin approved by
Erzsébet Lőrinczi (BCE admin 5)
Publication
Kápolnai András et al. E-business stratégia vállalati felsővezetőknek. (2002) ISBN:9639345741
Publication MTMT ID
1805328
Related
Gyulavári Tamás. E-business szerepe a vevői, fogyasztói kapcsolatokban. (2005) In: A vállalatközi kapcsolatok elemzése, a vállalatközi kapcsolatok egyes területein pp. 47-63
Citing publication MTMT ID
21792166
Source
kézi felvitel
External citation
Yes
External citation OK
Link
/api/citation/21792166
Label
Gyulavári Tamás. E-business szerepe a vevői, fogyasztói kapcsolatokban. (2005) In: A vállalatközi kapcsolatok elemzése, a vállalatközi kapcsolatok egyes területein pp. 47-63
2020-10-23 04:27