Gyulavári Tamás. E-business szerepe a vevői, fogyasztói kapcsolatokban. (2005) Megjelent: A vállalatközi kapcsolatok elemzése, a vállalatközi kapcsolatok egyes területein pp. 47-63
[Idézéskapcsolat:21792166]

Rekordtípus
Citation
MTMT azonosító
21792166
Státusz
Nyilvános
Nyilvános
Igen
Aktív cédulák
0
Régi időbélyeg
2018-09-14T10:16:07.000+0000
Törölt
Nem
Régi azonosító
11792166
Utolsó módosítás
2018-09-14T10:16:07.000+0000
Létrehozás dátuma
2012-01-08T07:29:55.000+0000
Láttamozva
2017-12-14T11:24:04.000+0000
Láttamozó
Lőrinczi Erzsébet (BCE admin 5)
Közlemény
Kápolnai András et al. E-business stratégia vállalati felsővezetőknek. (2002) ISBN:9639345741
Közlemény MTMT azonosítója
1805328
Kapcsolódó cikk
Gyulavári Tamás. E-business szerepe a vevői, fogyasztói kapcsolatokban. (2005) Megjelent: A vállalatközi kapcsolatok elemzése, a vállalatközi kapcsolatok egyes területein pp. 47-63
Idézőközlemény MTMT azonosítója
21792166
Eredet
kézi felvitel
Független
Igen
Független OK
Link
/api/citation/21792166
Címke
Gyulavári Tamás. E-business szerepe a vevői, fogyasztói kapcsolatokban. (2005) Megjelent: A vállalatközi kapcsolatok elemzése, a vállalatközi kapcsolatok egyes területein pp. 47-63
2020-10-02 00:14