Juhász Anikó et al. A kereskedelmi koncentráció módszertanának néhány kérdése. (2005) Marketing és Menedzsent 39 2 59-73
[Citation relation:21754182]

Object type
Citation
Id
21754182
Status
Published
Published
Yes
Unhandled tickets
0
Old Timestamp
2018-09-14T10:15:46.000+0000
Deleted
No
Old Id
11754182
Last modified
2018-09-14T10:15:46.000+0000
Created
2011-12-12T14:01:53.000+0000
Admin approved at
2017-06-06T12:00:52.000+0000
Admin approved by
Zoltán Sándor Kovács (BCE admin 5 - INAKTÍV)
Publication
Bauer András et al. Az élelmiszer-kereskedelmet alakító stratégiai tényezők és a kiskereskedelem változásai az Európai Unióban és Magyarországon. (2000)
Publication MTMT ID
1781635
Related
Juhász Anikó et al. A kereskedelmi koncentráció módszertanának néhány kérdése. (2005) Marketing és Menedzsent 39 2 59-73
Citing publication MTMT ID
21754182
Source
kézi felvitel
External citation
Yes
External citation OK
Link
/api/citation/21754182
Label
Juhász Anikó et al. A kereskedelmi koncentráció módszertanának néhány kérdése. (2005) Marketing és Menedzsent 39 2 59-73
2020-09-18 10:54