{ "labelLang" : "eng", "responseDate" : "2024-03-28 15:48", "content" : { "otype" : "Citation", "mtid" : 21754182, "status" : "APPROVED", "published" : true, "unhandledTickets" : 0, "oldTimestamp" : "2018-09-14T10:15:46.000+0000", "deleted" : false, "oldId" : 11754182, "lastModified" : "2018-09-14T10:15:46.000+0000", "created" : "2011-12-12T14:01:53.000+0000", "lastDuplumOK" : "2021-03-15T18:38:02.689+0000", "lastDuplumSearch" : "2021-03-15T18:38:02.689+0000", "adminApproved" : "2017-06-06T12:00:52.000+0000", "adminApprover" : { "otype" : "Admin", "mtid" : 10058552, "link" : "/api/admin/10058552", "label" : "Zoltán Sándor Kovács (BCE admin 5 - INAKTÍV)", "familyName" : "Kovács", "givenName" : "Zoltán Sándor", "published" : true, "oldId" : 10058552, "snippet" : true }, "publication" : { "otype" : "PublicationOther", "mtid" : 1781635, "link" : "/api/publication/1781635", "label" : "Bauer András et al. Az élelmiszer-kereskedelmet alakító stratégiai tényezők és a kiskereskedelem változásai az Európai Unióban és Magyarországon. (2000)", "core" : true, "citation" : false, "publicationPending" : false, "type" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 29, "link" : "/api/publicationtype/29", "label" : "Miscellaneous", "code" : 29, "otypeName" : "PublicationOther", "listPosition" : 15, "published" : true, "oldId" : 29, "snippet" : true }, "subType" : { "otype" : "SubType", "mtid" : 10000056, "link" : "/api/subtype/10000056", "label" : "Technical report (published) (Miscellaneous)", "name" : "Kutatási jelentés (közzétett)", "nameEng" : "Technical report (published)", "docType" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 29, "link" : "/api/publicationtype/29", "label" : "Miscellaneous", "code" : 29, "otypeName" : "PublicationOther", "listPosition" : 15, "published" : true, "oldId" : 29, "snippet" : true }, "listPosition" : 1575, "published" : true, "oldId" : 10000056, "snippet" : true }, "category" : { "otype" : "Category", "mtid" : 1, "link" : "/api/category/1", "label" : "Scientific", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true }, "languages" : [ { "otype" : "Language", "mtid" : 10001, "link" : "/api/language/10001", "label" : "Hungarian", "name" : "Magyar", "nameEng" : "Hungarian", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true } ], "title" : "Az élelmiszer-kereskedelmet alakító stratégiai tényezők és a kiskereskedelem változásai az Európai Unióban és Magyarországon", "identifiers" : [ ], "publishedAt" : [ ], "pageLength" : 22, "publishedYear" : 2000, "foreignLanguage" : false, "fullPublication" : false, "conferencePublication" : false, "nationalOrigin" : true, "published" : true, "oldId" : 1781635, "snippet" : true }, "publicationMtid" : 1781635, "related" : { "otype" : "JournalArticle", "mtid" : 1867754, "link" : "/api/publication/1867754", "label" : "Juhász Anikó et al. A kereskedelmi koncentráció módszertanának néhány kérdése. (2005) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 39 2 59-74", "core" : true, "citation" : true, "publicationPending" : false, "type" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 24, "link" : "/api/publicationtype/24", "label" : "Journal Article", "code" : 24, "otypeName" : "JournalArticle", "listPosition" : 1, "published" : true, "oldId" : 24, "snippet" : true }, "subType" : { "otype" : "SubType", "mtid" : 10000059, "link" : "/api/subtype/10000059", "label" : "Article (Journal Article)", "name" : "Szakcikk", "nameEng" : "Article", "docType" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 24, "link" : "/api/publicationtype/24", "label" : "Journal Article", "code" : 24, "otypeName" : "JournalArticle", "listPosition" : 1, "published" : true, "oldId" : 24, "snippet" : true }, "listPosition" : 101, "published" : true, "oldId" : 10000059, "snippet" : true }, "category" : { "otype" : "Category", "mtid" : 1, "link" : "/api/category/1", "label" : "Scientific", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true }, "languages" : [ { "otype" : "Language", "mtid" : 10001, "link" : "/api/language/10001", "label" : "Hungarian", "name" : "Magyar", "nameEng" : "Hungarian", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true } ], "title" : "A kereskedelmi koncentráció módszertanának néhány kérdése", "identifiers" : [ { "otype" : "PublicationIdentifier", "mtid" : 16646143, "link" : "/api/publicationidentifier/16646143", "label" : "Matarka: 224566", "source" : { "otype" : "PlainSource", "mtid" : 33, "link" : "/api/publicationsource/33", "label" : "Matarka", "type" : { "otype" : "PublicationSourceType", "mtid" : 10003, "link" : "/api/publicationsourcetype/10003", "label" : "Indexelő adatbázis", "mayHaveOa" : false, "published" : true, "snippet" : true }, "name" : "Matarka", "nameEng" : "Matarka", "linkPattern" : "http://www.matarka.hu/egy-kozlemeny-oldala.php?MatarkaID=@@@", "publiclyVisible" : true, "published" : true, "oldId" : 33, "snippet" : true }, "idValue" : "224566", "published" : true, "snippet" : true } ], "journal" : { "otype" : "Journal", "mtid" : 2147603, "link" : "/api/journal/2147603", "label" : "MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349", "pIssn" : "1219-0349", "reviewType" : "REVIEWED", "noIF" : true, "sciIndexed" : false, "scopusIndexed" : false, "lang" : "HUNGARIAN", "hungarian" : true, "published" : true, "oldId" : 2147603, "snippet" : true }, "volume" : "39", "issue" : "2", "publishedAt" : [ ], "pageLength" : 16, "publishedYear" : 2005, "foreignEdition" : false, "foreignLanguage" : false, "fullPublication" : true, "conferencePublication" : false, "nationalOrigin" : true, "published" : true, "oldId" : 1867754, "snippet" : true }, "relatedMtid" : 1867754, "source" : "kézi felvitel", "externalCitation" : true, "externalCitationOK" : null, "mentionCount" : 1, "link" : "/api/citation/21754182", "label" : "Juhász Anikó et al. A kereskedelmi koncentráció módszertanának néhány kérdése. (2005) MARKETING ÉS MENEDZSMENT 1219-0349 39 2 59-74", "template" : "