Juhász Anikó et al. A kereskedelmi koncentráció módszertanának néhány kérdése. (2005) Marketing és Menedzsent 39 2 59-73
[Idézéskapcsolat:21754182]

Rekordtípus
Citation
MTMT azonosító
21754182
Státusz
Nyilvános
Nyilvános
Igen
Aktív cédulák
0
Régi időbélyeg
2018-09-14T10:15:46.000+0000
Törölt
Nem
Régi azonosító
11754182
Utolsó módosítás
2018-09-14T10:15:46.000+0000
Létrehozás dátuma
2011-12-12T14:01:53.000+0000
Láttamozva
2017-06-06T12:00:52.000+0000
Láttamozó
Kovács Zoltán Sándor (BCE admin 5 - INAKTÍV)
Közlemény
Bauer András et al. Az élelmiszer-kereskedelmet alakító stratégiai tényezők és a kiskereskedelem változásai az Európai Unióban és Magyarországon. (2000)
Kapcsolódó cikk
Juhász Anikó et al. A kereskedelmi koncentráció módszertanának néhány kérdése. (2005) Marketing és Menedzsent 39 2 59-73
Idézőközlemény MTMT azonosítója
21754182
Eredet
kézi felvitel
Független
Igen
Független OK
Link
/api/citation/21754182
Címke
Juhász Anikó et al. A kereskedelmi koncentráció módszertanának néhány kérdése. (2005) Marketing és Menedzsent 39 2 59-73
2020-08-07 00:39