{ "labelLang" : "hun", "responseDate" : "2024-03-29 07:03", "content" : { "otype" : "Citation", "mtid" : 21751455, "status" : "APPROVED", "published" : true, "comment" : "Budapesti Corvinus Egyetem", "unhandledTickets" : 0, "oldTimestamp" : "2018-09-14T10:15:44.000+0000", "deleted" : false, "oldId" : 11751455, "lastRefresh" : "2022-09-20T06:46:10.850+0000", "lastModified" : "2018-10-17T17:04:14.744+0000", "created" : "2011-12-11T16:21:34.000+0000", "adminApproved" : "2014-03-20T11:48:50.000+0000", "adminApprover" : { "otype" : "Admin", "mtid" : 10032017, "link" : "/api/admin/10032017", "label" : "Vargáné Nánási Mária (BCE admin 5 - INAKTÍV)", "familyName" : "Vargáné Nánási", "givenName" : "Mária", "published" : true, "oldId" : 10032017, "snippet" : true }, "publication" : { "otype" : "JournalArticle", "mtid" : 1778855, "link" : "/api/publication/1778855", "label" : "Bauer András et al. Az innovációterjedés lehetőségei egy technológiai piacon. (2007) VEZETÉSTUDOMÁNY 0133-0179 38 6 59-64", "core" : true, "citation" : true, "publicationPending" : false, "type" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 24, "link" : "/api/publicationtype/24", "label" : "Folyóiratcikk", "code" : 24, "otypeName" : "JournalArticle", "listPosition" : 1, "published" : true, "oldId" : 24, "snippet" : true }, "subType" : { "otype" : "SubType", "mtid" : 10000059, "link" : "/api/subtype/10000059", "label" : "Szakcikk (Folyóiratcikk)", "name" : "Szakcikk", "nameEng" : "Article", "docType" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 24, "link" : "/api/publicationtype/24", "label" : "Folyóiratcikk", "code" : 24, "otypeName" : "JournalArticle", "listPosition" : 1, "published" : true, "oldId" : 24, "snippet" : true }, "listPosition" : 101, "published" : true, "oldId" : 10000059, "snippet" : true }, "category" : { "otype" : "Category", "mtid" : 1, "link" : "/api/category/1", "label" : "Tudományos", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true }, "languages" : [ { "otype" : "Language", "mtid" : 10001, "link" : "/api/language/10001", "label" : "Magyar", "name" : "Magyar", "nameEng" : "Hungarian", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true } ], "title" : "Az innovációterjedés lehetőségei egy technológiai piacon", "identifiers" : [ { "otype" : "PublicationIdentifier", "mtid" : 449562, "link" : "/api/publicationidentifier/449562", "label" : "CorvinusKutatasok: 744", "source" : { "otype" : "SwordSource", "mtid" : 94, "link" : "/api/publicationsource/94", "label" : "CorvinusKutatasok", "type" : { "otype" : "PublicationSourceType", "mtid" : 10007, "link" : "/api/publicationsourcetype/10007", "label" : "Repozitórium", "mayHaveOa" : true, "published" : true, "snippet" : true }, "name" : "CorvinusKutatasok", "linkPattern" : "http://unipub.lib.uni-corvinus.hu/@@@", "publiclyVisible" : true, "published" : true, "oldId" : 94, "snippet" : true }, "oaFree" : false, "validState" : "IDENTICAL", "idValue" : "744", "realUrl" : "http://unipub.lib.uni-corvinus.hu/744", "published" : false, "oldId" : 1012393, "snippet" : true } ], "journal" : { "otype" : "Journal", "mtid" : 1417166, "link" : "/api/journal/1417166", "label" : "VEZETÉSTUDOMÁNY 0133-0179", "pIssn" : "0133-0179", "reviewType" : "REVIEWED", "noIF" : true, "sciIndexed" : false, "scopusIndexed" : false, "lang" : "FOREIGN_AND_HUNGARIAN", "hungarian" : true, "published" : true, "oldId" : 1417166, "snippet" : true }, "volume" : "38", "issue" : "6", "publishedAt" : [ ], "pageLength" : 6, "publishedYear" : 2007, "foreignEdition" : false, "foreignLanguage" : false, "fullPublication" : true, "conferencePublication" : false, "nationalOrigin" : true, "published" : true, "oldId" : 1778855, "snippet" : true }, "publicationMtid" : 1778855, "related" : { "otype" : "BookChapter", "mtid" : 21752787, "link" : "/api/publication/21752787", "label" : "Bernschütz Mária. Az integrált marketingkommunikáció magyarországi alkalmazásának feltételei és korlátai. (2008) Megjelent: 60éves a Közgáz. A Jubileumi Tudományos Konferencia alkalmából készült tanulmányok: Gazdálkodástudományi Kar. pp. 283-299", "core" : false, "citation" : true, "publicationPending" : false, "type" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 25, "link" : "/api/publicationtype/25", "label" : "Könyvrészlet", "code" : 25, "otypeName" : "BookChapter", "listPosition" : 2, "published" : true, "oldId" : 25, "snippet" : true }, "languages" : [ { "otype" : "Language", "mtid" : 10001, "link" : "/api/language/10001", "label" : "Magyar", "name" : "Magyar", "nameEng" : "Hungarian", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true } ], "title" : "Az integrált marketingkommunikáció magyarországi alkalmazásának feltételei és korlátai", "identifiers" : [ ], "publishedAt" : [ ], "pageLength" : 17, "publishedYear" : 2008, "foreignEdition" : false, "foreignLanguage" : false, "nationalOrigin" : true, "published" : true, "oldId" : 11752787, "snippet" : true }, "relatedMtid" : 21752787, "source" : "kézi felvitel", "externalCitation" : true, "externalCitationOK" : null, "mentionCount" : 1, "link" : "/api/citation/21751455", "label" : "Bernschütz Mária. Az integrált marketingkommunikáció magyarországi alkalmazásának feltételei és korlátai. (2008) Megjelent: 60éves a Közgáz. A Jubileumi Tudományos Konferencia alkalmából készült tanulmányok: Gazdálkodástudományi Kar. pp. 283-299", "template" : "