Seres Antal. A hazai kereskedelem vállalati koncentráltsága 1999 és 2002 között. (2005) Marketing és Menedzsent 39 3 52-63
[Idézéskapcsolat:21750123]

Rekordtípus
Citation
MTMT azonosító
21750123
Státusz
Nyilvános
Nyilvános
Igen
Aktív cédulák
0
Régi időbélyeg
2018-09-14T10:15:46.000+0000
Törölt
Nem
Régi azonosító
11750123
Utolsó módosítás
2018-09-14T10:15:46.000+0000
Létrehozás dátuma
2011-12-10T18:21:05.000+0000
Közlemény
Bauer András et al. Az élelmiszer-kereskedelmet alakító stratégiai tényezők és a kiskereskedelem változásai az Európai Unióban és Magyarországon. (2000)
Közlemény MTMT azonosítója
1781635
Kapcsolódó cikk
Seres Antal. A hazai kereskedelem vállalati koncentráltsága 1999 és 2002 között. (2005) Marketing és Menedzsent 39 3 52-63
Idézőközlemény MTMT azonosítója
21750123
Eredet
kézi felvitel
Független
Igen
Független OK
Link
/api/citation/21750123
Címke
Seres Antal. A hazai kereskedelem vállalati koncentráltsága 1999 és 2002 között. (2005) Marketing és Menedzsent 39 3 52-63
2020-08-13 05:49