{ "labelLang" : "hun", "responseDate" : "2024-03-29 03:22", "content" : { "otype" : "Citation", "mtid" : 21735337, "status" : "VALIDATED", "published" : true, "unhandledTickets" : 0, "oldTimestamp" : "2018-09-14T10:08:28.000+0000", "deleted" : false, "oldId" : 11735337, "lastRefresh" : "2022-03-09T00:38:40.274+0000", "lastModified" : "2020-11-16T14:18:22.881+0000", "created" : "2011-12-06T10:41:29.000+0000", "lastDuplumOK" : "2020-11-16T14:18:22.940+0000", "lastDuplumSearch" : "2020-11-16T14:18:22.940+0000", "validated" : "2020-11-16T14:18:22.972+0000", "validator" : { "otype" : "Admin", "mtid" : 10060827, "link" : "/api/admin/10060827", "label" : "Zeller Rozália (SZTE admin5)", "familyName" : "Zeller", "givenName" : "Rozália", "published" : true, "oldId" : 10060827, "snippet" : true }, "publication" : { "otype" : "JournalArticle", "mtid" : 1325123, "link" : "/api/publication/1325123", "label" : "Bajmócy Zoltán. Az üzleti inkubáció szerepe a vállalkozásfejlesztésben. (2004) KÖZGAZDASÁGI SZEMLE 0023-4346 51 12 1132-1150", "core" : true, "citation" : true, "publicationPending" : false, "type" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 24, "link" : "/api/publicationtype/24", "label" : "Folyóiratcikk", "code" : 24, "otypeName" : "JournalArticle", "listPosition" : 1, "published" : true, "oldId" : 24, "snippet" : true }, "subType" : { "otype" : "SubType", "mtid" : 10000059, "link" : "/api/subtype/10000059", "label" : "Szakcikk (Folyóiratcikk)", "name" : "Szakcikk", "nameEng" : "Article", "docType" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 24, "link" : "/api/publicationtype/24", "label" : "Folyóiratcikk", "code" : 24, "otypeName" : "JournalArticle", "listPosition" : 1, "published" : true, "oldId" : 24, "snippet" : true }, "listPosition" : 101, "published" : true, "oldId" : 10000059, "snippet" : true }, "category" : { "otype" : "Category", "mtid" : 1, "link" : "/api/category/1", "label" : "Tudományos", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true }, "languages" : [ { "otype" : "Language", "mtid" : 10001, "link" : "/api/language/10001", "label" : "Magyar", "name" : "Magyar", "nameEng" : "Hungarian", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true } ], "title" : "Az üzleti inkubáció szerepe a vállalkozásfejlesztésben", "identifiers" : [ { "otype" : "PublicationIdentifier", "mtid" : 2932215, "link" : "/api/publicationidentifier/2932215", "label" : "Teljes dokumentum: http://epa.oszk.hu/00000/00017/00110/pdf/03bajmocy.pdf", "source" : { "otype" : "PlainSource", "mtid" : 39, "link" : "/api/publicationsource/39", "label" : "Teljes dokumentum", "type" : { "otype" : "PublicationSourceType", "mtid" : 10006, "link" : "/api/publicationsourcetype/10006", "label" : "Link", "mayHaveOa" : true, "published" : true, "snippet" : true }, "name" : "Teljes dokumentum", "linkPattern" : "@@@", "publiclyVisible" : true, "published" : true, "oldId" : 39, "snippet" : true }, "validState" : "IDENTICAL", "idValue" : "http://epa.oszk.hu/00000/00017/00110/pdf/03bajmocy.pdf", "realUrl" : "http://epa.oszk.hu/00000/00017/00110/pdf/03bajmocy.pdf", "published" : false, "oldId" : 783888, "snippet" : true } ], "journal" : { "otype" : "Journal", "mtid" : 39782, "link" : "/api/journal/39782", "label" : "KÖZGAZDASÁGI SZEMLE 0023-4346", "pIssn" : "0023-4346", "reviewType" : "REVIEWED", "noIF" : true, "sciIndexed" : false, "scopusIndexed" : false, "lang" : "HUNGARIAN", "hungarian" : true, "published" : true, "oldId" : 39782, "snippet" : true }, "volume" : "51", "issue" : "12", "publishedAt" : [ ], "pageLength" : 19, "publishedYear" : 2004, "foreignEdition" : false, "foreignLanguage" : false, "fullPublication" : true, "conferencePublication" : false, "duplumRole" : "DUPLUM", "published" : true, "oldId" : 1325123, "snippet" : true }, "publicationMtid" : 1325123, "related" : { "otype" : "BookChapter", "mtid" : 21735215, "link" : "/api/publication/21735215", "label" : "Keller K et al. A Nagykanizsai Inkubátorház és Innovációs Központ potenciális betelepülőkre vonatkozó marketing és kommunikációs stratégiájának kidolgozása. (2010) Megjelent: RODOSZ konferenciakötet 2010 pp. 173-187", "core" : false, "citation" : true, "publicationPending" : false, "type" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 25, "link" : "/api/publicationtype/25", "label" : "Könyvrészlet", "code" : 25, "otypeName" : "BookChapter", "listPosition" : 2, "published" : true, "oldId" : 25, "snippet" : true }, "subType" : { "otype" : "SubType", "mtid" : 10000312, "link" : "/api/subtype/10000312", "label" : "Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)", "name" : "Konferenciaközlemény", "nameEng" : "Conference paper", "docType" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 25, "link" : "/api/publicationtype/25", "label" : "Könyvrészlet", "code" : 25, "otypeName" : "BookChapter", "listPosition" : 2, "published" : true, "oldId" : 25, "snippet" : true }, "listPosition" : 228, "published" : true, "oldId" : 10000312, "snippet" : true }, "category" : { "otype" : "Category", "mtid" : 1, "link" : "/api/category/1", "label" : "Tudományos", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true }, "languages" : [ { "otype" : "Language", "mtid" : 10001, "link" : "/api/language/10001", "label" : "Magyar", "name" : "Magyar", "nameEng" : "Hungarian", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true } ], "title" : "A Nagykanizsai Inkubátorház és Innovációs Központ potenciális betelepülőkre vonatkozó marketing és kommunikációs stratégiájának kidolgozása", "identifiers" : [ { "otype" : "PublicationIdentifier", "mtid" : 17881545, "link" : "/api/publicationidentifier/17881545", "label" : "autopszia", "source" : { "otype" : "PlainSource", "mtid" : 15, "link" : "/api/publicationsource/15", "label" : "autopszia", "type" : { "otype" : "PublicationSourceType", "mtid" : 10002, "link" : "/api/publicationsourcetype/10002", "label" : "Egyéb", "mayHaveOa" : false, "published" : true, "snippet" : true }, "name" : "autopszia", "publiclyVisible" : true, "published" : true, "oldId" : 15, "snippet" : true }, "validState" : "IDENTICAL", "published" : true, "snippet" : true } ], "publishedAt" : [ ], "pageLength" : 15, "publishedYear" : 2010, "foreignEdition" : true, "foreignLanguage" : false, "fullPublication" : true, "conferencePublication" : true, "nationalOrigin" : true, "published" : true, "oldId" : 11735215, "snippet" : true }, "relatedMtid" : 21735215, "source" : "kézi felvitel", "externalCitation" : true, "externalCitationOK" : null, "mentionCount" : 1, "link" : "/api/citation/21735337", "label" : "Keller K et al. A Nagykanizsai Inkubátorház és Innovációs Központ potenciális betelepülőkre vonatkozó marketing és kommunikációs stratégiájának kidolgozása. (2010) Megjelent: RODOSZ konferenciakötet 2010 pp. 173-187", "template" : "