{ "labelLang" : "hun", "responseDate" : "2024-03-29 09:13", "content" : { "otype" : "Citation", "mtid" : 21637063, "status" : "APPROVED", "published" : true, "unhandledTickets" : 0, "oldTimestamp" : "2018-09-14T10:11:27.000+0000", "deleted" : false, "oldId" : 11637063, "lastRefresh" : "2023-10-03T11:24:35.926+0000", "lastModified" : "2018-09-14T10:11:27.000+0000", "created" : "2011-10-22T21:06:38.000+0000", "lastDuplumOK" : "2019-07-26T09:28:39.215+0000", "lastDuplumSearch" : "2019-07-26T09:28:39.215+0000", "publication" : { "otype" : "JournalArticle", "mtid" : 1421964, "link" : "/api/publication/1421964", "label" : "Orosdy Béla et al. Szemfényvesztés vagy szemléletváltás a stratégiában - A Balanced ScoreCard alkalmazási lehetőségei I. rész. (2002) CEO MAGAZIN 1586-1392 3 1 10-14", "core" : true, "citation" : false, "publicationPending" : false, "type" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 24, "link" : "/api/publicationtype/24", "label" : "Folyóiratcikk", "code" : 24, "otypeName" : "JournalArticle", "listPosition" : 1, "published" : true, "oldId" : 24, "snippet" : true }, "subType" : { "otype" : "SubType", "mtid" : 10000059, "link" : "/api/subtype/10000059", "label" : "Szakcikk (Folyóiratcikk)", "name" : "Szakcikk", "nameEng" : "Article", "docType" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 24, "link" : "/api/publicationtype/24", "label" : "Folyóiratcikk", "code" : 24, "otypeName" : "JournalArticle", "listPosition" : 1, "published" : true, "oldId" : 24, "snippet" : true }, "listPosition" : 101, "published" : true, "oldId" : 10000059, "snippet" : true }, "category" : { "otype" : "Category", "mtid" : 4, "link" : "/api/category/4", "label" : "Közérdekű", "published" : true, "oldId" : 4, "snippet" : true }, "languages" : [ { "otype" : "Language", "mtid" : 10001, "link" : "/api/language/10001", "label" : "Magyar", "name" : "Magyar", "nameEng" : "Hungarian", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true } ], "title" : "Szemfényvesztés vagy szemléletváltás a stratégiában - A Balanced ScoreCard alkalmazási lehetőségei I. rész", "identifiers" : [ { "otype" : "PublicationIdentifier", "mtid" : 16921273, "link" : "/api/publicationidentifier/16921273", "label" : "Matarka: 97551", "source" : { "otype" : "PlainSource", "mtid" : 33, "link" : "/api/publicationsource/33", "label" : "Matarka", "type" : { "otype" : "PublicationSourceType", "mtid" : 10003, "link" : "/api/publicationsourcetype/10003", "label" : "Indexelő adatbázis", "mayHaveOa" : false, "published" : true, "snippet" : true }, "name" : "Matarka", "nameEng" : "Matarka", "linkPattern" : "http://www.matarka.hu/egy-kozlemeny-oldala.php?MatarkaID=@@@", "publiclyVisible" : true, "published" : true, "oldId" : 33, "snippet" : true }, "validState" : "IDENTICAL", "idValue" : "97551", "realUrl" : "http://www.matarka.hu/egy-kozlemeny-oldala.php?MatarkaID=97551", "published" : false, "snippet" : true } ], "journal" : { "otype" : "Journal", "mtid" : 10005037, "link" : "/api/journal/10005037", "label" : "CEO MAGAZIN 1586-1392", "pIssn" : "1586-1392", "reviewType" : "NOT_REVIEWED", "noIF" : true, "sciIndexed" : false, "scopusIndexed" : false, "lang" : "HUNGARIAN", "hungarian" : true, "published" : true, "oldId" : 10005037, "snippet" : true }, "volume" : "3", "issue" : "1", "publishedAt" : [ ], "pageLength" : 5, "publishedYear" : 2002, "foreignEdition" : false, "foreignLanguage" : false, "fullPublication" : false, "conferencePublication" : false, "published" : true, "oldId" : 1421964, "snippet" : true }, "publicationMtid" : 1421964, "related" : { "otype" : "Book", "mtid" : 1656149, "link" : "/api/publication/1656149", "label" : "Komáromi Nándor. Marketinglogisztika: utak a vevőhöz. (2006) ISBN:9630582910", "core" : true, "citation" : true, "publicationPending" : false, "type" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 23, "link" : "/api/publicationtype/23", "label" : "Könyv", "code" : 23, "otypeName" : "Book", "listPosition" : 3, "published" : true, "oldId" : 23, "snippet" : true }, "subType" : { "otype" : "SubType", "mtid" : 10000201, "link" : "/api/subtype/10000201", "label" : "Szakkönyv (Könyv)", "name" : "Szakkönyv", "nameEng" : "Monograph", "docType" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 23, "link" : "/api/publicationtype/23", "label" : "Könyv", "code" : 23, "otypeName" : "Book", "listPosition" : 3, "published" : true, "oldId" : 23, "snippet" : true }, "listPosition" : 337, "published" : true, "oldId" : 10000201, "snippet" : true }, "category" : { "otype" : "Category", "mtid" : 1, "link" : "/api/category/1", "label" : "Tudományos", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true }, "languages" : [ { "otype" : "Language", "mtid" : 10001, "link" : "/api/language/10001", "label" : "Magyar", "name" : "Magyar", "nameEng" : "Hungarian", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true } ], "title" : "Marketinglogisztika", "identifiers" : [ { "otype" : "PublicationIdentifier", "mtid" : 403145, "link" : "/api/publicationidentifier/403145", "label" : "ISBN: 9630582910", "source" : { "otype" : "PlainSource", "mtid" : 122, "link" : "/api/publicationsource/122", "label" : "ISBN", "type" : { "otype" : "PublicationSourceType", "mtid" : 10002, "link" : "/api/publicationsourcetype/10002", "label" : "Egyéb", "mayHaveOa" : false, "published" : true, "snippet" : true }, "name" : "ISBN", "nameEng" : "ISBN", "linkPattern" : "https://www.worldcat.org/search?q=isbn%3A@@@", "publiclyVisible" : true, "published" : true, "oldId" : 122, "snippet" : true }, "idValue" : "9630582910", "realUrl" : "https://www.worldcat.org/search?q=isbn%3A9630582910", "published" : false, "snippet" : true }, { "otype" : "PublicationIdentifier", "mtid" : 403146, "link" : "/api/publicationidentifier/403146", "label" : "OSZK: 2605250", "source" : { "otype" : "PlainSource", "mtid" : 29, "link" : "/api/publicationsource/29", "label" : "OSZK", "type" : { "otype" : "PublicationSourceType", "mtid" : 10005, "link" : "/api/publicationsourcetype/10005", "label" : "Könyvtári katalógus", "mayHaveOa" : false, "published" : true, "snippet" : true }, "name" : "OSZK", "linkPattern" : "http://link.oszk.hu/libriurl.php?LN=hu&DB=OSZK&SRY=an&SRE=@@@", "publiclyVisible" : true, "published" : true, "oldId" : 29, "snippet" : true }, "oaFree" : false, "validState" : "IDENTICAL", "idValue" : "2605250", "realUrl" : "http://link.oszk.hu/libriurl.php?LN=hu&DB=OSZK&SRY=an&SRE=2605250", "published" : false, "oldId" : 510754, "snippet" : true } ], "publishedAt" : [ { "otype" : "City", "mtid" : 10003, "link" : "/api/city/10003", "label" : "Budapest, Magyarország", "partOf" : { "otype" : "Country", "mtid" : 10001, "link" : "/api/country/10001", "label" : "Magyarország", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true }, "published" : true, "oldId" : 10005024, "snippet" : true } ], "pageLength" : 231, "publishedYear" : 2006, "foreignEdition" : false, "foreignLanguage" : false, "fullPublication" : true, "conferencePublication" : false, "published" : true, "oldId" : 1656149, "snippet" : true }, "relatedMtid" : 1656149, "source" : "kézi felvitel", "externalCitation" : true, "externalCitationOK" : null, "mentionCount" : 1, "link" : "/api/citation/21637063", "label" : "Komáromi Nándor. Marketinglogisztika: utak a vevőhöz. (2006) ISBN:9630582910", "template" : "