{ "labelLang" : "hun", "responseDate" : "2024-03-28 14:15", "content" : { "otype" : "Citation", "mtid" : 21352990, "status" : "APPROVED", "published" : true, "comment" : "Doktori értekezés, BKE, Budapest, 38.oldal", "unhandledTickets" : 0, "oldTimestamp" : "2018-09-14T10:11:38.000+0000", "deleted" : false, "oldId" : 11352990, "lastModified" : "2018-09-14T10:11:38.000+0000", "created" : "2011-04-13T20:16:56.000+0000", "publication" : { "otype" : "JournalArticle", "mtid" : 1433037, "link" : "/api/publication/1433037", "label" : "Rekettye Gábor. A külpiaci marketing II.. (1992) MARKETING 0237-1995 26 1 28-35", "core" : true, "citation" : false, "publicationPending" : false, "type" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 24, "link" : "/api/publicationtype/24", "label" : "Folyóiratcikk", "code" : 24, "otypeName" : "JournalArticle", "listPosition" : 1, "published" : true, "oldId" : 24, "snippet" : true }, "subType" : { "otype" : "SubType", "mtid" : 10000059, "link" : "/api/subtype/10000059", "label" : "Szakcikk (Folyóiratcikk)", "name" : "Szakcikk", "nameEng" : "Article", "docType" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 24, "link" : "/api/publicationtype/24", "label" : "Folyóiratcikk", "code" : 24, "otypeName" : "JournalArticle", "listPosition" : 1, "published" : true, "oldId" : 24, "snippet" : true }, "listPosition" : 101, "published" : true, "oldId" : 10000059, "snippet" : true }, "category" : { "otype" : "Category", "mtid" : 1, "link" : "/api/category/1", "label" : "Tudományos", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true }, "languages" : [ { "otype" : "Language", "mtid" : 10001, "link" : "/api/language/10001", "label" : "Magyar", "name" : "Magyar", "nameEng" : "Hungarian", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true } ], "title" : "A külpiaci marketing II.", "journal" : { "otype" : "Journal", "mtid" : 10013109, "link" : "/api/journal/10013109", "label" : "MARKETING 0237-1995", "pIssn" : "0237-1995", "reviewType" : "UNKNOWN", "noIF" : true, "sciIndexed" : false, "scopusIndexed" : false, "hungarian" : true, "published" : true, "oldId" : 10013109, "snippet" : true }, "volume" : "26", "issue" : "1", "publishedAt" : [ ], "publishedYear" : 1992, "identifiers" : [ ], "foreignEdition" : false, "foreignLanguage" : false, "fullPublication" : true, "conferencePublication" : false, "published" : true, "oldId" : 1433037, "snippet" : true }, "publicationMtid" : 1433037, "related" : { "otype" : "Thesis", "mtid" : 21352990, "link" : "/api/publication/21352990", "label" : "Fábián Ágnes. Szellemi termékek, ezen belül kiemelten a védjegyek szerepe a vállalatai stratégiai marketing döntéseiben. (1996)", "core" : false, "citation" : true, "publicationPending" : false, "type" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 28, "link" : "/api/publicationtype/28", "label" : "Disszertáció", "code" : 28, "otypeName" : "Thesis", "listPosition" : 8, "published" : true, "oldId" : 28, "snippet" : true }, "subType" : { "otype" : "SubType", "mtid" : 55, "link" : "/api/subtype/55", "label" : "Egyetemi doktor (Disszertáció)", "name" : "Egyetemi doktor", "nameEng" : "University doctor", "docType" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 28, "link" : "/api/publicationtype/28", "label" : "Disszertáció", "code" : 28, "otypeName" : "Thesis", "listPosition" : 8, "published" : true, "oldId" : 28, "snippet" : true }, "listPosition" : 871, "published" : true, "oldId" : 55, "snippet" : true }, "category" : { "otype" : "Category", "mtid" : 1, "link" : "/api/category/1", "label" : "Tudományos", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true }, "languages" : [ { "otype" : "Language", "mtid" : 10001, "link" : "/api/language/10001", "label" : "Magyar", "name" : "Magyar", "nameEng" : "Hungarian", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true } ], "title" : "Szellemi termékek, ezen belül kiemelten a védjegyek szerepe a vállalatai stratégiai marketing döntéseiben", "publishedAt" : [ ], "publishedYear" : 1996, "identifiers" : [ ], "foreignEdition" : false, "foreignLanguage" : false, "fullPublication" : false, "conferencePublication" : false, "nationalOrigin" : true, "published" : true, "oldId" : 11352990, "snippet" : true }, "relatedMtid" : 21352990, "source" : "kézi felvitel", "externalCitation" : true, "externalCitationOK" : null, "mentionCount" : 1, "link" : "/api/citation/21352990", "label" : "Fábián Ágnes. Szellemi termékek, ezen belül kiemelten a védjegyek szerepe a vállalatai stratégiai marketing döntéseiben. (1996)", "template" : "