{ "labelLang" : "hun", "responseDate" : "2024-03-28 17:17", "content" : { "otype" : "Citation", "mtid" : 21352952, "status" : "APPROVED", "published" : true, "comment" : "II. kötet, 70. old.", "unhandledTickets" : 0, "oldTimestamp" : "2018-09-14T10:07:43.000+0000", "deleted" : false, "oldId" : 11352952, "lastModified" : "2018-09-14T10:07:43.000+0000", "created" : "2011-04-13T18:22:04.000+0000", "adminApproved" : "2017-05-31T08:23:08.000+0000", "adminApprover" : { "otype" : "Admin", "mtid" : 10051765, "link" : "/api/admin/10051765", "label" : "Fölkerné Csernyik Rita (PTE 4-es admin)", "familyName" : "Fölkerné Csernyik", "givenName" : "Rita", "published" : true, "oldId" : 10051765, "snippet" : true }, "publication" : { "otype" : "JournalArticle", "mtid" : 1299388, "link" : "/api/publication/1299388", "label" : "Rekettye Gábor. A formatervezés helye és szerepe a termékpolitikában. (1976) MINŐSÉG ÉS MEGBÍZHATÓSÁG 0580-4485 10 5 152-160", "core" : true, "citation" : false, "publicationPending" : false, "type" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 24, "link" : "/api/publicationtype/24", "label" : "Folyóiratcikk", "code" : 24, "otypeName" : "JournalArticle", "listPosition" : 1, "published" : true, "oldId" : 24, "snippet" : true }, "subType" : { "otype" : "SubType", "mtid" : 10000059, "link" : "/api/subtype/10000059", "label" : "Szakcikk (Folyóiratcikk)", "name" : "Szakcikk", "nameEng" : "Article", "docType" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 24, "link" : "/api/publicationtype/24", "label" : "Folyóiratcikk", "code" : 24, "otypeName" : "JournalArticle", "listPosition" : 1, "published" : true, "oldId" : 24, "snippet" : true }, "listPosition" : 101, "published" : true, "oldId" : 10000059, "snippet" : true }, "category" : { "otype" : "Category", "mtid" : 1, "link" : "/api/category/1", "label" : "Tudományos", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true }, "languages" : [ { "otype" : "Language", "mtid" : 10001, "link" : "/api/language/10001", "label" : "Magyar", "name" : "Magyar", "nameEng" : "Hungarian", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true } ], "title" : "A formatervezés helye és szerepe a termékpolitikában", "identifiers" : [ ], "journal" : { "otype" : "Journal", "mtid" : 2152873, "link" : "/api/journal/2152873", "label" : "MINŐSÉG ÉS MEGBÍZHATÓSÁG 0580-4485", "pIssn" : "0580-4485", "reviewType" : "REVIEWED", "noIF" : true, "sciIndexed" : false, "scopusIndexed" : false, "hungarian" : true, "published" : true, "oldId" : 2152873, "snippet" : true }, "volume" : "10", "issue" : "5", "publishedAt" : [ ], "pageLength" : 9, "publishedYear" : 1976, "foreignEdition" : false, "foreignLanguage" : false, "fullPublication" : true, "conferencePublication" : false, "published" : true, "oldId" : 1299388, "snippet" : true }, "publicationMtid" : 1299388, "related" : { "otype" : "BookChapter", "mtid" : 21352952, "link" : "/api/publication/21352952", "label" : "Fixler László. A minőség és szerepe a marketingpolitikában. (1977) Megjelent: A marketingkutatás időszerű kérdései pp. 65-75", "core" : false, "citation" : true, "publicationPending" : false, "type" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 25, "link" : "/api/publicationtype/25", "label" : "Könyvrészlet", "code" : 25, "otypeName" : "BookChapter", "listPosition" : 2, "published" : true, "oldId" : 25, "snippet" : true }, "subType" : { "otype" : "SubType", "mtid" : 10000312, "link" : "/api/subtype/10000312", "label" : "Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)", "name" : "Konferenciaközlemény", "nameEng" : "Conference paper", "docType" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 25, "link" : "/api/publicationtype/25", "label" : "Könyvrészlet", "code" : 25, "otypeName" : "BookChapter", "listPosition" : 2, "published" : true, "oldId" : 25, "snippet" : true }, "listPosition" : 228, "published" : true, "oldId" : 10000312, "snippet" : true }, "category" : { "otype" : "Category", "mtid" : 1, "link" : "/api/category/1", "label" : "Tudományos", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true }, "languages" : [ { "otype" : "Language", "mtid" : 10001, "link" : "/api/language/10001", "label" : "Magyar", "name" : "Magyar", "nameEng" : "Hungarian", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true } ], "title" : "A minőség és szerepe a marketingpolitikában", "identifiers" : [ ], "publishedAt" : [ ], "publishedYear" : 1977, "foreignEdition" : false, "foreignLanguage" : false, "fullPublication" : true, "conferencePublication" : true, "nationalOrigin" : true, "published" : true, "oldId" : 11352952, "snippet" : true }, "relatedMtid" : 21352952, "source" : "kézi felvitel", "externalCitation" : true, "externalCitationOK" : null, "mentionCount" : 1, "link" : "/api/citation/21352952", "label" : "Fixler László. A minőség és szerepe a marketingpolitikában. (1977) Megjelent: A marketingkutatás időszerű kérdései pp. 65-75", "template" : "