Molnár A. A marketingkommunikáció szerepe a kukorica-vetőmag értékesítésében. (1996) Megjelent: XXXVIII. Georgikon Napok p. 1
[Idézéskapcsolat:20513876]

Rekordtípus
Citation
MTMT azonosító
20513876
Státusz
Nyilvános
Nyilvános
Igen
Aktív cédulák
0
Régi időbélyeg
2018-09-14T10:01:23.000+0000
Törölt
Nem
Régi azonosító
10513876
Utolsó módosítás
2018-09-14T10:01:23.000+0000
Létrehozás dátuma
2009-02-03T23:00:00.000+0000
Láttamozva
2014-02-06T18:26:20.000+0000
Láttamozó
Berze Lajos (SZIE 4 admin / inaktív)
Közlemény
Lehota József. Agrármarketing,. (1994) Megjelent: Agrármarketing pp. 1-16, 55-73-97-160
Közlemény MTMT azonosítója
1159949
Kapcsolódó cikk
Molnár A. A marketingkommunikáció szerepe a kukorica-vetőmag értékesítésében. (1996) Megjelent: XXXVIII. Georgikon Napok p. 1
Idézőközlemény MTMT azonosítója
20513876
Eredet
kézi felvitel
Független
Igen
Független OK
Nem
Link
/api/citation/20513876
Címke
Molnár A. A marketingkommunikáció szerepe a kukorica-vetőmag értékesítésében. (1996) Megjelent: XXXVIII. Georgikon Napok p. 1
2020-09-29 10:55