{ "labelLang" : "hun", "responseDate" : "2024-03-28 18:56", "content" : { "otype" : "Citation", "mtid" : 20486810, "status" : "APPROVED", "published" : true, "comment" : "HU ISSN 1786-3422", "unhandledTickets" : 0, "oldTimestamp" : "2018-09-14T10:00:59.000+0000", "deleted" : false, "oldId" : 10486810, "lastModified" : "2018-09-14T10:00:59.000+0000", "created" : "2009-01-08T23:00:00.000+0000", "adminApproved" : "2014-07-16T12:49:39.000+0000", "adminApprover" : { "otype" : "Admin", "mtid" : 10031544, "link" : "/api/admin/10031544", "label" : "Göröcsné Orsó Ágnes (KRF admin)", "familyName" : "Göröcsné Orsó", "givenName" : "Ágnes", "published" : true, "oldId" : 10031544, "snippet" : true }, "publication" : { "otype" : "BookChapter", "mtid" : 1150767, "link" : "/api/publication/1150767", "label" : "Szilvia Domán et al. Determining the Types and Behaviour of Customers Based on Multivariable Statistical Methods. (2001) Megjelent: Stratégiai kihívások és válaszok a marketingoktatásban és kutatásban pp. 163-168", "core" : true, "citation" : false, "publicationPending" : false, "type" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 25, "link" : "/api/publicationtype/25", "label" : "Könyvrészlet", "code" : 25, "otypeName" : "BookChapter", "listPosition" : 2, "published" : true, "oldId" : 25, "snippet" : true }, "subType" : { "otype" : "SubType", "mtid" : 10000312, "link" : "/api/subtype/10000312", "label" : "Konferenciaközlemény (Könyvrészlet)", "name" : "Konferenciaközlemény", "nameEng" : "Conference paper", "docType" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 25, "link" : "/api/publicationtype/25", "label" : "Könyvrészlet", "code" : 25, "otypeName" : "BookChapter", "listPosition" : 2, "published" : true, "oldId" : 25, "snippet" : true }, "listPosition" : 228, "published" : true, "oldId" : 10000312, "snippet" : true }, "category" : { "otype" : "Category", "mtid" : 1, "link" : "/api/category/1", "label" : "Tudományos", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true }, "languages" : [ { "otype" : "Language", "mtid" : 10002, "link" : "/api/language/10002", "label" : "Angol", "name" : "Angol", "nameEng" : "English", "published" : true, "oldId" : 2, "snippet" : true } ], "title" : "Determining the Types and Behaviour of Customers Based on Multivariable Statistical Methods", "identifiers" : [ ], "publishedAt" : [ ], "pageLength" : 6, "publishedYear" : 2001, "foreignEdition" : false, "foreignLanguage" : true, "fullPublication" : true, "conferencePublication" : true, "published" : true, "oldId" : 1150767, "snippet" : true }, "publicationMtid" : 1150767, "related" : { "otype" : "JournalArticle", "mtid" : 20486810, "link" : "/api/publication/20486810", "label" : "Szabó Zoltán et al. A bor disztribúciós csatornáinak marketing szempontú értékelése a termelői magatartás vizsgálatán keresztül. (2008) ÉLELMISZER, TÁPLÁLKOZÁS ÉS MARKETING 1786-3422 5 1 p. 79.", "core" : false, "citation" : true, "publicationPending" : false, "type" : { "otype" : "PublicationType", "mtid" : 24, "link" : "/api/publicationtype/24", "label" : "Folyóiratcikk", "code" : 24, "otypeName" : "JournalArticle", "listPosition" : 1, "published" : true, "oldId" : 24, "snippet" : true }, "languages" : [ { "otype" : "Language", "mtid" : 10001, "link" : "/api/language/10001", "label" : "Magyar", "name" : "Magyar", "nameEng" : "Hungarian", "published" : true, "oldId" : 1, "snippet" : true } ], "title" : "A bor disztribúciós csatornáinak marketing szempontú értékelése a termelői magatartás vizsgálatán keresztül", "identifiers" : [ ], "journal" : { "otype" : "Journal", "mtid" : 10012487, "link" : "/api/journal/10012487", "label" : "ÉLELMISZER, TÁPLÁLKOZÁS ÉS MARKETING 1786-3422", "pIssn" : "1786-3422", "reviewType" : "REVIEWED", "noIF" : true, "sciIndexed" : false, "scopusIndexed" : false, "hungarian" : true, "published" : true, "oldId" : 10012487, "snippet" : true }, "volume" : "5", "issue" : "1", "publishedAt" : [ ], "publishedYear" : 2008, "foreignEdition" : false, "foreignLanguage" : false, "fullPublication" : false, "nationalOrigin" : true, "published" : true, "oldId" : 10486810, "snippet" : true }, "relatedMtid" : 20486810, "source" : "kézi felvitel", "externalCitation" : true, "externalCitationOK" : null, "mentionCount" : 1, "link" : "/api/citation/20486810", "label" : "Szabó Zoltán et al. A bor disztribúciós csatornáinak marketing szempontú értékelése a termelői magatartás vizsgálatán keresztül. (2008) ÉLELMISZER, TÁPLÁLKOZÁS ÉS MARKETING 1786-3422 5 1 p. 79.", "template" : "